vulling kussens, wie kan mij adviseren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Olicha, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ha Alle,

Ik zou heel graag kussens willen maken voor de bakfiets. De kussens die ik nu gezien heb, vind ik minder leuk dan ik zou willen. Nu wil ik proberen zelf een set kussens te naaien, maar ik twijfel zeer over de vulling die je dan gebruikt. Volume vlies, kussen vulling lijkt me onhandig omdat je dan wellicht een hobbelige oppervlakte krijgt, zou ik dan schuim moeten gebruiken en waar zou ik dat eventueel kunnen vinden?

Of heeft iemand wellicht een andere tip?

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kunt opzoek naar polyether. Gewoon online te vinden. Er is ook speciaal waterdoorlatend ( dus om buiten te laten liggen ) polyether.

4. Olicha

Olicha Niet meer actief

Dank je, wat handig! Hebben jullie het qua dikte ook aangepast of zo gelaten?
    Is een stuk voordeliger dan het online bestellen zie ik :o::).

5. Olicha

Olicha Niet meer actief

Omdat ik zeil gebruik, is dat alsnog iets waar ik op moet letten (waterdoorlatend)? Wellicht een stomme vraag:oops:..

6. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hangt er vanaf hoelang je er mee wilt doen. Is het voor een jaartje of wil je er jaren mee doen? Als dat laatste het geval is zou ik er zeker naar kijken.

7. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

We hebben de dikte zo gelaten. We laten de kussens niet buiten liggen dus daar kan ik niks over zeggen.

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wow, dat is een handige tip! :thumup: Ik wil binnenkort kussens maken voor onze tuinbank en deze ga ik zeker noteren. Waarom heb je hem alleen gebruikt voor de rugkussens, als ik vragen mag? Zou deze ook te gebruiken zijn om op te zitten?

9. Olicha

Olicha Niet meer actief

offtopic: ik zie nu pas dat ik slordig heb getypt (mijn titel). Hoe kan ik dit wijzigen?

Ontopic: misschien wel handig als het wat langer dan een jaar meegaat. Ik ben van plan de kussens wel binnen op te bergen. Alles waar een spinnenweb op groeit, raak ik niet meer aan:$ en die kans is het grootst als ik het buiten of in de garage opberg.

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik haal mijn schuimkussens altijd op de markt. Kun je dikte kiezen en hij snijd ze op maat.

Deel Deze Pagina