Wat zou jij doen in de volgende situatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miron, 18 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Stel je man komt op maandag erachter dat zijn bankpas kwijt is.
    Hij weet dat hij hem op zondag nog gehad heeft maar toen hij naar het werk ging kon hij hem niet meer vinden.

Omdat hij een beurs lastig vind doet hij zijn bankpasje in zijn borszak van zijn hemd.
    Ook heeft hij een verleden met kwijtraken van spullen en geen idee hoe het gebeurt is.
    Vorig jaar is hij een complete tas kwijt geraakt nadat hij een dagje met iemand met de auto is weg geweest.
    Diezelfde tas heeft hij ook al eens bij het station laten staan. (toen gelukkig wel terug gekregen)
    En zijn beurs is hij ook al een keer kwijt geraakt tijdens het motorrijden.

Hij vertrekt op zaterdag voor een week met de motor.

En dan zegt hij op donderdag schat ik heb een nieuwe pas aangevraagd het duurt 2 tot 3 werkdagen totdat de pas hier is. Dus ik neem jouwn pas mee en dan als mijne binnen is kun je die gebruiken.

2. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Zou ik prima vinden.

Wel zou ik een hoesje kopen waar ie z’n pasjes in kan doen voor in z’n broekzak.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ah ik wist niet dat mijn man ook wel eens bij jou binnenwandelde :D Vast een broer van jou man ... Ik zou 100 euro pinnen en zeggen ... voila hier veel plezier in het weekend maar mijn pas laat je hier en die 100 euro kun je op de rekening storten. No way dat ik mijn pas mee zou geven.

Champetter, floppie888, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.233
    28.221
    113
    Zolang jij genoeg contant hebt dan is er geen probleem toch?

Tuttebella vindt dit leuk.
  5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Of een flipcase voor de smartphone bestellen waar je ook pasjes in kwijt kan.
    Smartphone geraak ik nooit kwijt dus dan zijn die pasjes wel veilig. :D

Zonnestralen vindt dit leuk.
  6. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Als hij een hele tas weg kan toveren dan vast ook wel een telefoon :D

Maar ik zou hem of geld meegeven of zelf zorgen voor geld genoeg dat je genoeg hebt tot de nieuwe pas komt.

7. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ben jij met mijn ex getrouwd?:D Hier zou hij mooi pech hebben, dan had hij maandag maar gelijk een ander aan moeten vragen. Ik zou wat contant voor hem pinnen en hem veel plezier wensen.
    Maar goed, misschien is het daarom ook wel mijn ex:roflmao:;)

8. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik zie het probleem niet zo. Ik ben zelf ook best onhandig en raak regelmatig iets kwijt. Ik doe dat niet express en ben ook niet heel onvoorzichtig. Ik ben gewoon een warhoofd en altijd met 100 dingen tegelijk bezig. Mijn man draagt ook geen portemonnee bij zich maar heeft net zo een mini wallet als uit @Tuttebella haar link. Die past makkelijk in je broekzak zonder er echt last van te hebben. Misschien iets veiliger dan zijn borstzak.

Biny, Brinta en Tuttebella vinden dit leuk.
  9. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Als jij nog kan betalen wanneer nodig (met cc of contanten) dan lijkt me het prima.

Ik raak ook regelmatig dingen kwijt, dus hier gebeurd het andersom wel eens :oops:

Biny vindt dit leuk.
  10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn man raakt ook alles kwijt, bij bankpasjes al meer dan eens gehad dat hij ‘m al had geblokkeerd en een dag later dook hij toch nog op... grmbl!

Qua oplossing zou ik zelf geld opnemen zodat ik boodschappen kan doen etc, en dan mag hij mijn pinpas... maaaaar dan wel een goede manier verzinnen om die pas niet kwijt te raken. Misschien een piercing en dan de pas eraan vast als een soort ski-pas? ;) Nee, geen idee, ik denk toch een portemonnee in z’n tas of een flipcase voor telefoon...

11. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zie t probleem ook niet zo, ik zou zorgen dat er geld in huis is en hem gewoon mn pasje meegeven.

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zou ik ook doen.

13. Aries

Aries Niet meer actief

Dit zou ik ook doen. Hij is je man, niet je kind. ;)

Brinta vindt dit leuk.
  14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.284
    17.168
    113
    Dan schrijf ik geld over van de gezamenlijke naar mijn rekening en krijgt hij het pasje van de gezamenlijke mee. Met je een hoop gemopper dat hij daar eerder aan had moeten denken

15. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

#16 Zusterke, 18 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2018
    ik zou niet mijn pasje meegeven. Dan sta je zelf ook vast als je cash op is of er iets onverwachts tussenkomt.
    Zeker ook gezien laksheid mbt nieuw pasje aanvragen. Heeft er meerdere dagen overheen laten gaan en nu mag jij het oplossen. Tis niet je kind.
    Hij zou cash geld mee kunnen krijgen of geld ip gezamenlijke rekening zetten en daar de pas van meenemen. Maar ik zou niet zelf zonder pas komen te zitten hierdoor.

Syane vindt dit leuk.
  16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dit. Maar wij hebben 1 rekening. Wat van hem is is van mij en anders om. Zou hem wel ff meegeven dat ik het heel laks vind om zijn zaken te laat te regelen.

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Ik ook

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ik zou zeggen: je kan het ook vragen..:rolleyes: en hem nog even voorstellen dat ie dan ook contant geld kan meenemen.
    En verder zou het mij niet zo uitmaken eigenlijk. Als ik maar genoeg cash heb voor de hele week (voor als die pas op zich laat wachten)

Paardenbloem en Hopsatee vinden dit leuk.
  19. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Had hij een probleem.. ik heb mijn eigen pas nodig namelijk. Als hij zo laks is moet hij het zelf maar oplossen

Deel Deze Pagina