Mijn zus krijgt een kindje en wij willen een leuk mooi en groot cadeau voor hen kopen waar ze echt wat aan hebben. Nu denken we aan een goede buggy. Ze gaan als de kleine een half jaar is op vakantie namelijk op vakantie. Nu lijkt het mij fijn om dan een buggy mee te nemen ipv de kinderwagen. Nu vind ik het zelf fijn om een buggy te hebben waar de maxi cosi ook op kan. Die willen ze toch mee hebben omdat ze een auto gaan huren. Ik kom nu uit op drie verschillende buggy's. Maar wat is nou de prettigste. Welke hebben jullie en wat is jullie ervaring?
Quinny zapp kan niet plat en daar kan alleen de mc op als de quinnt zapp extra hebt (die wel plat kan maar niet opvouwbaar is). als ze op vakantie gaan zal dit veel ruimte innemen en met het vliegtuig mag hij niet eens mee. Nu hebben we hem zelf ook maar voor op vakantie hebben we een opvouwbare gekocht met verstelbare rugleuning
Hier heel tevreden over de Nuna Pepp. Mijn plus punten aan de buggy zijn: *de verstelbare duwstang (met 1 hand te duwen/rijden) *ligstand kan helemaal plat en ruggedeelte wiegt een beetje heen en weer tijdens het lopen wat erg kalmerend werkte bij mijn zoontje, *Onderstel ligt heel solide op de weg wat hem heel stabiel maakt en wieltjes lopen op nylon kogelagertjes wat erg soepel loopt. Het enigste minpuntje wat ik kan verzinnen is de sluiting van de gordeltjes op zich niks mis mee maar komt hheel nauw hoe je hem in elkar schuift en dichtklikt. Dat was soms wel eens lastig als mijn zoontje boos was en niet wilde blijven zitten zodaat ik hem dicht kon doen.
De gewone quinny zapp kan wel een maxicosi op hoor @Ts, hier ook een quinny zapp gehad. Ik vind het geen aanrader. Hij kan idd niet plat en ook de gordels vallen erg ruim. Als je een wat ielig kindje hebt zoals ons verzuipen ze erin.
Hier de mila en heel tevreden van! Voordelen: Klein opvouwbaar Kan helemaal plat Grote zonnekap, die onafhankelijk van het zitje zit, dus als de kindjes plat liggen liggen ze diep in een nestje Adapters voor mc erbij Stevige wieltjes, wij hebben er op vakantie in Frankrijk vaak offroad mee gewandeld
dit ook. we gaan gewoon even testen, ik zelf neig naar de nuna te gaan maar mijn ik denk dat zij de maxi cosi wel mooi vinden, vooral ook omdat ze die kinderwagen krijgen van mijn ouders
De Nuna Pepp moet je op Schiphol bij de douane afgeven want het is geen paraplu buggy. Dat viel mij toen vies tegen. Heb tot we aan boord gingen ons zoontje de hele tijd moeten dragen. De buggy bevalt me wel heel goed. Fijn met 1 hand te besturen. En achter op de fiets ook heel handig aangezien hij achter de fiets hangt met het gewicht goed verdeeld.
Even (een beetje) off topic: Wij zijn afgelopen zomer ook wezen vliegen, maar mochten de kinderwagen gewoon meenemen tot de gate. En die was veel groter dan de buggy. Denk dat het heel erg afhangt van de persoon bij de incheckbalie. Heb toen ik zelf nog in de luchthaven beveiliging zat zo vaak kinderwagens doorgelaten, zelfs met wagenbak.
wij hadden de quinny zapp en zelfs deze mocht niet mee in het vliegtuig, en bij aankomst moesten wij die ook gewoon van de band af gaan halen. best balen dus. ik denk dat ik nu zou kiezen voor de nuna, erg mooi, compact en vele opties
Wij hebben voor ons zelf niet al te lang geleden de quinny gekocht. Maar nu ik de Nuna hier nu heb staan en heb ik wel spijt hoor. Wauw wat is hij leuk!!! En hij was nog goedkoper ook