Ontzettende krampen en veel huilen van Kruidvat Extra care baby 4,5 maand!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door one of kind, 24 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo dames,

Vroeg me af of iemand dit herkende?
    Mijn dochter krijgt sinds haar 5e week Nestle Complete comfort.
    Daar ging/ gaat het heel erg goed op.
    Nu kwam ik laatst Kv Extra care tegen en zag dat deze ook tegen krampjes en moeilijke ontlasting was.
    Kon niet meer als proberen dacht ik , tenslotte is dochter al bijna 5 maanden en heeft de krampjes tijd al hele tijd achter zich.
    Krijgt al groenten en fruit en heeft hier ook nooit op gereageerd.
    Maar na 3 dagen had ik een kindje wat halverwege de fles ineens heeeeeeeel veel last van krampjes en scheetjes had.
    Ze heeft wel last van reflux ook bij de Nestle cc maar dit waren hele andere symptomen en gedrag dus echt niet van de reflux.
    Dus na nog 2 dagen hetzelfde had ik zoiets ik stop er maar mee en geef haar maar weer de Nestlé Complete comfort.
    Waarom ik het geprobeerd heb, heel eerlijk de kv kost 9.99 per doos en de Nestle 22 per doos.
    Maar vroeg me gewoon af of mensen die herkenden?
    Word dus nog maar ff doorgaan met de nestle en evt straks naar de standaard aangevuld weer met jbpm over een maand of 2.

2. rums

rums Niet meer actief

Ik herken het wel. Wij hadden dan wel standaard 1 maar hier hetzelfde. Hij had darmkrampen en hele harde ontlasting. Wij zijn toen overgegaan op nutricia en geen problemen meer.

Deel Deze Pagina