Iemand ervaring met een vulva hematoom waarbij is afgewacht? hoelang duurde het herstel? Iemand ervaring waarbij pas na een paar weken de hematoom werd uitgezogen? Of hoe het hertel in zijn algemeenheid ging m.b.t. een vulva hematoom na ongeluk of bevalling
Bij mij is er een hematoom ontstaan tijdens de bevalling of tijdens t hechten van mijn knip. Er ontstond toen in zeer korte tijd heel veel pijn, waardoor ik ook onwel werd. Ik ben toen bijna 2 uur na de bevalling daaraan geopereerd. De pijn was daarna direct verdwenen. Het herstel is goed verlopen, ik heb er geen extra last aan ondervonden! bij mij was er geen sprake van kunnen afwachten omdat ik er te veel pijn aan had. Daarin weet ik dus niet hoelang dat duurt.
Ik had dit na m'n 1e bevalling! Tjonge wat een pijn deed dat. Bevallen was minder pijnlijk... maar met diclofenac was het snel minder
Dank voor je reactie! Hoelang heeft de pijn al met al geduurd bij jou? Bij mij is de hematoom ook ontlast, maar heb nog veel pijn en kan niet zonder pijnstilling