Ik heb een vraagje! Hoeveel kans is er dat ik nu zwanger ben? Zal het even uitleggen. Ik zat in me stopweek van de pil dus was ongesteld. toen ik niet meer ongesteld was 3 dagen ongeveer heb ik de pil niet ingenomen, en zonder voorbehoedsmiddel gevreeen. Ik hoor van allerlei kanten dat dan juist de vruchtbare periode is? Groetjes Laura
volegsn mij is dan niet de vruchtbare periode. Die is ongeveer 14 dagen voor je ongi wordt (ook als je aan de pil bent) Liefs meliske
Er staat in de bijsluiter van de pil alleen dat je de arts moet raadplegen, als je in week 1 de pil ben vergeten. Nu weet ik het niet meer, toch bedankt voor je antwoord
Ik heb trouwens nog wel meer info. Het is 3 dagen geleden dat ik 3 dagen achter elkaar de pil ben vergeten. Vanmiddag had ik last van mijn rug heel erg, daarna kreeg ik het ook in mijn buiik, en toen had ik moeite om alles binnen te houden, en heb zo'n enorm honger gevoel? Kan dit al zo vroeg als je zwanger bent? ik dacht van niet (kan ook gewoon zo zijn, dat ik me er ziek van ga voelenb omdat ik denk dat ik zwanger ben) En toen ik van mijn eerste kindje zwanger was had ik pas na 2 maanden dat ik maar iets voelde
ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als je pas ongi bent geweest lijkt het met sterk dat je zwanger bent. Maja alles kan! Misschien kan je een testje doen dan weet je of je zwanger bent, en als je er niet zeker van bent zou ik even de HA bellen. Liefs meliske
Die kans is juist in de eerste week het grootst omdat je lichaam zich dan gaat klaarmaken voor de eisprong. Als je gelijk weer begint met de pil zorgen die hormonen ervoor dat de eisprong niet komt, maar als je dus in die eerste week een paar dagen vergeet de pil te slikken krijgt je eitje wel de kans zich te rijpen. Al denk ik wel dat die kans niet zo erg groot is.
Hmmm dat dacht ik dus al. Ik denk dus dat ik iets te entehousiast was.. Had het eigenlijk wel graag gewild, nu ben ik sterk aan het overwegen om weer zwanger te raken.. Pfffhh weet het nietr meer!
ik zou ook zeker even de HA bellen zo weet je het in ieder geval zeker en zit je niet meer in de stress