Goedemorgen Dames, Wij proberen zwanger te worden, nu is t zo dat mijn man best veel drinkt, geen alcohol, dat drinkt ie helemaal niet, maar cola, vruchtensappen, melk enz.. 4 of 5 flinke glazen per avond is normaal voor hem.. Misschien drinkt elke man zoveel, maar ik drink niet veel, dus vind ik misschien dat hij veel drinkt.. Weet iemand of dit invloed heeft op de kwaliteit van het sperma/zaad? Of heeft dat absoluut geen invloed? Groetjes, Jorietje
Nou volgens mij kan dat geen kwaad . Het gaat dus nit om alcohol, dus ik denk dat melk en vruchtensappen geen kwaad kunnen, misschien cola teveel wel, maar weet het niet zeker. Sorry.
Koffie is dus wel goed voor mannen! Voor vrouwen die zwanger willen raken niet. Maar mannen wel de zaadjes gaan nl sneller zwemmen!
ik lees overal anders, maaaaar als dat klopt wat je zegt dan moeten die zaadjes van mijn vriend wel verdomd vlug zijn, die drinkt wel zoveel koffie!
Haha idd, de spoeling wordt er vast niet dunner door! Ik dacht ook dat het om een drankprobleem ging! (alcohol)
Nee, nee, gelukkig niet.. Alcohol raakt ie niet aan... Ik laat hem lekker drinken en geef m wel wat meer koffie... hahaha Thanx!
Volgens mij hoef je je niet druk te maken om het zwanger worden hoor! Veel drinken (geen alcohol) is hartstikke goed en gezond dus volgens mij hoef je je daarover echt geen zorgen te maken.
veel vruchtensappen kan hooguit slecht zijn voor de lijn (als het pakken met suikers zijn dan in ieder geval).. maar verder..