Het is toch niet te geloven . Papa is sinds gisteren voor een week voor zakenreis naar Nigeria vertrokken en onze boef besluit dus ff lekker niet te luisteren naar mama! Gisteravond ging ze heel lief slapen zoals altijd maar vannacht om half 4 dacht madam mama eens lekker wakker te kletsen. Ze wordt nooit 's nachts wakker! Dit heeft geduurd tot een uur of 5, mama lag echter wakker tot 6 uur. Om kwart over 7 was madam alweer wakker en na haar papfles, heel veel knuffels bij mama in bed en lekker gespeeld te hebben heb ik haar net weer om half 9 op bed gelegd. Maar mooi niet dat ze gaat slapen, ze is nu zelfs aan het zeuren en piepen. Ik dacht er een leuke gezellige week van te maken met mn meisje, heb lekker 2 dagen vrijgenomen zodat ik de hele week vrij ben... maar als dit de hele week zo door gaat.. Pffff...als de kat van huis is danst er in ieder geval 1 kleine muis op tafel!
Haha de kleine boef, heel veel succes deze week. Hier is het altijd andersom, zodra ik de voordeur achter me dicht doe, begint ze te huilen of word ze wakker. Als of ze het ruikt......
Merel heeft dat ook gehad toen haar papa een week in het ziekenhuis lag. 6 keer per nacht gillend wakker, veel huilen. Ik was ook helemaal kapot. Ik denk dat die kleintjes dan toch doorhebben dat er iets niet klopt. Toen papa weer thuis was, was het ook meteen weer over. Heel veel succes ermee. Lekker veel aandacht geven aan je kleine!
In juli moet ik er ook aan geloven, dan is manlief een week op zakenreis. Ik hoop dat het mee gaat vallen als ik dit zo lees!
dat hebben wij ook een keertje gehad! papa met het werk naar het buitenland toe, vanaf dat zijn wekker ging om weg te gaan, heeft valentijn gehuild en vervelend gedaan tot papa er weer was! heel vreemd was dat...
Mijn man heeft eens in de 3 weken 5 dagen nachtdienst. Hier merkt Tijn opzich niks van, want papa slaapt, en ziet papa voor en na het slapen. Maar toch, steeds is Tijn aan het spoken de eerste 2 nachten, telkens weer! En laat ik nu net alleen de ma en di werken, dus eens in de 3 weken lekke rmoe op het werk zijn! hahaha Ik heb ook geen idee hoe het komt, helemaal omdat Tijn er eigenlijk niks van merkt! kus miek