Veel slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door inge1983, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hoi,

Nils slaapt normaal alleen nog 's middags van ongeveer 12:00/12:30 tot 15:00/15:30.

Gisteren werd hij 's morgens om 07:30 wakker (normale tijd) en na de pap begon hij al weer in zijn oogjes te wrijven. Hij heeft nog even gespeeld en wilde daarna alleen maar opp schoot zitten, Nils is normaal echt geen schootkindje.
    Dus toen heb ik hem maar in bed gelegd om 09:45 en om 11:30 (!) ben ik hem maar wakker gaan maken.

Toen heeft hij om 13:00 zijn boterham gegeten (1 hapje) en om 14:00 was hij al weer moe, dus weer naar bed. Toen heeft hij geslapen tot 16:00.

Vanmorgen was hij ook weer om 07:30 wakker, we hebben samen gedoucht en daarna pap gegeten. Maar tijdens het douchen lag hij eigenlijk al weer op mijn arm te slapen. Na de pap begon hij weer te jammeren en wilde op schoot. Ik heb dus om 09:00 weer in bed gelegd en nu slaapt hij nog steeds!

Ik dacht dat hij zijn sprong van 15 maanden al gehad had, maar mss heeft hij het in 2 keer hahaha.

Hij heeft van de week ook zijn eerste hoektand gekregen.

Hebben jullie dit ook gehad bij jullie kindjes?

Een heel verhaal, maar ik vind het zo raar van Nils. Hij is normaal echt nooit huilerig of hangerig. Hij heeft ook geen koorts of zo.

Groetjes Inge

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee ... maar misschien is hij gewoon moe van alle ontwikkelingen die hij doormaakt: sprongetje, tandje. Lekker van genieten zou ik zeggen, zeker als ie voor de rest gewoon gezond is :D

(hij slaapt nu meer dan mijn dochtertje :rolleyes:)

3. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hahaha ja dat bedoel ik .

Hij is gisteren eigenlijk maar een paar uurtjes wakker geweest want hij lag er 's avonds op de gewone tijd in, 19:30.

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ik heb hem nu uit bed gehaald dus hij heeft nog 2 uur geslapen.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun is ook zo'n slaper...kan soms ook de hele dag slapen net wat jij schrijf.
    heb het nagevraagd bij het CB die zeiden laat maar lekker slapen hoor...als ze het nodig hebben dan is het niet anders....
    nu wil hij af en toe geneens overdag naar bed.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina