Erge kramp en bloedverlies.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Pharilla, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hallo, ik had een vraag, ik heb een missed abortion gehad met 9+ weken en daarna gewoon (wel wat later) een eisprong en mijn menstruatie gehad.
    Gisteravond ,10 dagen na begin laatste menstruatie had ik opeens een uur lang zo'n heftige buikpijn aan de linkerkant in de lies dat we op t punt stonden dokterspost te bellen, maar toen zwakte het weer langzaam af, alleen bij opstaan en/of lopen nog gevoellig. Ook verlies ik opeens weer bloed, gister tijdens en net na de buikpijn helderrood bij t afvegen, nu alleen nog oud bloed bij t afvegen.

Mijn vraag.. kan het zijn dat er nog iets in heeft gezeten dat er uit moest of is het toch beter even via huisarts/gyneacoloog te achterhalen wat het geweest kan zijn.

nb= de buikpijn heb ik nog nooit zo heftig ervaren, ook niet bij miskraamen missed abortion e.d.
    Ook heb ik geen koorts maar temperatuur is ook niet zo laag als normaal voor de eisprong.

Lang verhaal kort, na laten kijken of is het iets dat gewoon kan gebeuren en ik me niet meer druk om moet maken?

Alvast bedankt,

X Joyce

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Ik kan niet uitsluiten dat er niets meer zit. Misschien is het toch verstandig om te overleggen inderdaad.

Groeten Evelien

3. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hmm.. vanmorgen zwangerschapstest gedaan en is positief, huisarts gaat uit van nieuwe zwangerschap omdat is na de MA een negatieve test in handen had.
    De laatste menstruatie zou innestelbloeding kunnen zijn en het oude bloed van nu een raadsel..maar schijnt vaker te gebeuren met zwangerschap...
    Afwachten maar.. 1 aug eerste echo.
    Bedankt voor t antwoorden.

Deel Deze Pagina