vuurrood bij piemeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikke1981, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    De titel zegt het al, bij mijn zoontje is het boven zijn piemeltje echt vuurrood en lijkt er ook echt jeuk aan te hebben,
    Eerst dacht ik dat het kwam omdat hij iedere keer aan zijn piemeltje zat dat het daarom rood werd.
    Het is even rustig geweest maar sinds een paar dagen is het echt vuurrood en er komen allemaal plekjes omheen.

Nou adviseerde het kdv om even langs de ha te gaan omdat het misschien een schimmel kan zijn.

Mijn zoontje heeft nu ook plekjes op zijn gezicht en zijn mondhoekje is nu ook rood met een wit bultje.

Is iemand hier bekend mee?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, geen idee.
    Die tip van de ha zou ik maar voor lief nemen en bellen morgen!
    Ruben zit er ook wel erg veel aan...probeert zelfs zijn luier af te doen als zijn broek uit is ;) maar daar wordt zijn flipje niet anders van.
    Succes ermee

(schimmel klinkt aannemelijk)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb vandaag een afspraak gemaakt en kan morgen terecht, maar deze bezorgde mama was dus erg benieuwd of er andere mama's waren die er ervaring mee hebben

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan me voorstellen hoor (ik bedoelde het niet zoals jij het volgens mij opvat).
    Ik hoop dat het iets onschuldigs blijkt!
    Elmo

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi nee had het niet verkeerd opgevat.
    Was meer een toevoeging dan opmerking :p

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, oke ;)
    Nou, in elk geval succes!
    Meneertje kan met de billen bloot morgen ;)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ja idd!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

*is nu wel nieuwsgierig*

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier regelmatig een rode pipi. Meneer heeft kennelijk een "plakpik" en gaat dan lekker smetten.
    Ze hebben het eerst op schimmel gegooid, daarna op herpes (daar zit je dan in het ZK) en uiteindelijk is continu vaseline smeren de oplossing.
    Even afwachten wat de huisarts zegt, zeker als hij meer plekjes heeft. Tot die tijd lekker bloot laten rondbanjeren en er zo min mogelijk aan zitten.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geweldig!
    Hoog *proest* gehalte!

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier hebben we af en toe ook wel eens zo'n plekje. Dat is vaak met een likje sudocreme na een halve dag wel weer weg..

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Daar ben ik weer, vanmorgen bij de ha geweest.
    Het is idd een schimmelinfectie, hij had ook een plekje bij zijn mondje en dat was ook schimmel dus een zalfje mee gekregen en 6x per dag smeren.

Ik heb ook sudocreme gesmeerd zijn handen wegehouden van zijn piel vsm zalf gesmeerd maar dat heeft dus allemaal neit geholpen, hij heeft dit al ruim 2 weken.

Meneertje ook heeft ook nog eens krentenbaard aan zijn oortje. Dus nog een zalfje.

hihi meneer heeft al meer zalfjes dan ik op de plank staan, is voor in de ochtend en avond een heel werk om alles te smeren en toe te dienen.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke, roostertje maken dus!

Gelukkig is het "maar" een schimmeltje!
    Gerustgesteld?

Weet je ook hoe hij er aan komt? Misschien nog tips voor de andere jongens-mama's?

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nee geen idee hoe hij eraan komt.

De krentenbaard gaat samen met exceem datkan wel kloppen want dat heeft Quinn dus.

Die schimmel kan door van alles komen, dikke vette pecht denk ik dan maar.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke, succes met smeren!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :) :)

thnx