Vandaag te horen gekregen dat ik mag gaan leren leven met de pijn. Ik ben een beetje immuun geworden voor pijnstillers. Morfine, tramadol, diclofinac nope niets helpt en ik zie al helemaal geen roze olifantjes!! Het doet gewoon helemaal niets meer! Nu zei iemand blowen. Tja daar ben ik gewoon echt niet van. Ik kan er ook niet goed tegen. Maar nu hoor ik wel al vaker over CBD olie maar voor ik dat wil gaan proberen wil ik sowieso eerst ervaringsverhalen maar ook overleg met de huisarts. Wie o wie heeft er ervaring mee?
Ik heb goede ervaringen met cbd olie. Dat hielp me toen beter dan morfine en die zooi. Ik voelde me er beter op. En kon weer slapen. De pijn was niet weg maar wel te harden toen. Heel veel sterkte met je pijn. Zo erg om te moeten horen dat ze je niet met de pijn kunnen helpen he. Mij kon ook niemand helpen. Uiteindelijk bleek goede voeding (weinig suiker) mij te helpen. Ik had zenuwpijn overal
Ik heb een client die het gebruikt. Het haalt bij haar de scherpe randen er af. Via de pijnpoli is dit geregeld. Ze neemt 3 x per dag een spuitje met olie.
Ik zou ook zeker de cbd olie proberen dan. Heb zelf geen ervaring met de cbd olie, maar blowen zou ik niet aanraden nee. Cbd bevat vrijwel geen thc, dus beter cbd gebruiken.
Het heeft bij mij heel goed geholpen, het haalde de pijn niet weg, maar maakte het wel zeker dragelijker. Ik voelde me ook minder neerslachtig en moedeloos. Inmiddels ben ik pijnvrij, oorzaak is nooit gevonden maar mijn revalidatiearts vermoed dat het een beknelling in mijn nek was waardoor ik zenuwpijn en krachtverlies kreeg. Ik had overigens ook geen enkele moeite met stoppen met cbd, vond ik ook erg fijn. Geen verslaving, geen ontwenningsverschijnselen etc. Met tramadol merkte ik dat juist ontzettend snel, daarom wou ik het niet meer (en het werkte ook niet voldoende).
Iets heel anders maar ik slaap super slecht door gewrichts problemen 'extreem hypermobiel en overtrek bijna alles' Nu had mijn vader laast slaap tabletten met cbd olie en ze werkte echt super geen pijn en relax met slapen. Slaaptableten waren helemaal op natuurlijke basis.
Ik heb clusterhoofdpijn en ben begonnen met truffels. Het lijkt wel wat te verlichten. Resultaten zijn ook erg positief onder de clusterpatienten, maar weet niet of het voor jou ook kan helpen.
Ik heb onverklaarbare pijn helaas. Ik heb een conversiestoornis ADHD, , onverwerkte PTSS en cru gezegd mijn lichaam geeft tekenen vanuit mijn hersenen dat er iets gruwelijk mis is. Bijvoorbeeld kruipend over de grond van de pijn maar er is niets te vinden. Werkelijk alles is goed. Alleen mijn hersenen, darmen en blaas zijn nog niet door de MRI geweest maar voor de rest alles en er is gewoon niets maar ik lijd echt heel veel pijn. 2 weken terug ben ik geopereerd aan mijn buik om in ieder geval de pijn in mijn buik te verhelpen maar helaas is er geen vooruitgang. Medicijnen reageer ik of heel heftig op of juist helemaal niet. Dus ik moest maar leren leven met de pijn... En dat kan ik niet... Ik kan niets meer met de kinderen en ook niet sociaal. Soms heb ik een goede dag om vervolgens weer dagen vast te liggen dan kan ik mij niet bewegen zonder pijn en alles spant zich aan. Ontspanningsoefeningen helpen niet en ik ga kapot van de pijn... Heel vermoeiend en frustrerend want ik kan niets. Vandaar toen meerdere mensen over die olie begonnen ik dacht baad het niet dan schaad het niet. Ik wil weer kunnen functioneren!
Ik heb ernstige Endometriose en helaas ook psychische klachten (ptss en depressie). Ik gebruik het nu een maand en ik ben erg tevreden. De lichamelijke pijn is minder en ik zit beter in mijn vel. Ik ben vorige week ongesteld geweest en heb de pijnstilling kunnen laten staan. Het de hele dag door nadenken en maar zorgen maken is minder. Ik raad het zeker aan.
Ik heb eerst de 5% van Jacob Hooy gebruikt en gebruik nu 5% van MediHemp. Ik weet nog niet welke ik fijner vind/of er verschil is. De smaak is trouwens verschrikkelijk..
Ik gebruik cbd + cbg olie van cbdland.nl Ik gebruik het inmiddels zo’n 2,5/3 jaar op en af en zeer tevreden ivm chronische pijn waar ik nu zo goed als vanaf ben! Ook tijdens de zwangerschap gewoon gebruikt voor de misselijkheid die daardoor wat dragelijker werd, en geloof ook zeker dat het heeft geholpen tegen mijn prenatale depressie die zo goed als over is nu. Nu gebruik ik het ivm zwangerschapsdiabetes en mijn waardes zijn tot dusver nog prima! Ook is mijn huid nog nooit zo rustig geweest door de cbg olie slaap ik trouwens ook weer heel goed Er is ook een pagina op facebook, carpe diem Maureen. Deze vrouw heeft enorm veel verstand van cbd, cbg, thc enz. Is zelf genezen van kanker erdoor! Haar heb ik toen ook om advies gevraagd wat ik het beste kon kopen en welke hoeveelheden. Cbd olie van de kruidvat enz is namelijk niet goed, daar zit bijna niks in qua cbd. Daardoor denken veel mensen dan ook dat ze er geen baat bij hebben
Dank jullie wel allemaal voor de antwoorden! Ik ga vanmiddag even de huisarts bellen erover want ik wil het wel proberen maar dan wel met goedkeuring van mijn huisarts. Het schijnt wat ik hoorde namelijk ook veel bij psychische problemen te helpen. En wat rust in mijn hoofd zou fijn zijn!