middag slaapje of niet of later te bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door joel, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    vraagje
    mijn zoontje van 2 jaar en 2 maand word al goei anderhalve maand vroeg wakker, tussen 5 a 6. nu begint hij met jengelen en houd niet op of ooit na 5 min maar hebben een baby van 6 maand en word daar dus echt wakker van terwijl hij nu tot dik 8 uur slaapt. nu hoeft de oudste dat niet maar wel een uur of 7. ik ga er ooit naar toe en zeg dat t te vroeg is en ene x slaapt hij 10 of 40 min maar zo krijst hij ook ooit weer als hij wakker is (laate tijd of als ik t beu ben dan) mag hij bij ons liggen of tv kijken want ik ga nooit meteen naar beneden maar dit duurt wel lang met fase. s middags kan hij overslaan maar net als nu ligt hij erin zonder te jengelen. hij gaat om 19.30 erin.

zal ik hem zijn middag slaapje geven)duurt meestal maar uur) en dan half 9 te bed of wat lukte bij jullie. heb lampje gekregen maar vind zo rot omdat de baby wel eens eerder kwam en kan dan niet verbieden om hem wel op zijn kamer te houden.en anders weet hij van he ik kan toch eerder als lampje eruit en echt laten janken tja ik dacht er wel aan en baby ff op zolder of zo. want heb geen zin in 2 om die tijd wakker te hebben want baby slaapt 9 van 10 x niet meer meteen

wat hebben jullie anders gedaan of tips dat je kindje langer blijft liggen

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    niemand

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik zou zijn middagslaapje behouden en hem 's avonds een uur eerder naar bed doen.
    Mijn dochtertje is 's ochtends heel vroeg wakker als ze er 's avonds later in ligt.

Deel Deze Pagina