Beste dames, Ik had erge last van een stijve nek en heb er daarom Midalgan Warm, van dat prikkende spul, op gesmeerd. Totaal niet over mijn zwangerschap nagedacht in relatie tot dat spul (aangezien je het er zo lokaal opsmeert). Nu toch gezocht (na het smeren - wat stom!!) en nu vind ik op internet dat je het beter niet kunt gebruiken tijdens zwangerschap omdat er niets over bekend is!! Ben enorm geschrokken en lig nu extreem te piekeren. Ik ben 30 weken zwanger en tot nu toe gaat alles goed, en ook nu na het smeren voel ik de baby wel een beetje bewegen. Moet ik me zorgen maken cq moet ik hier nog iets mee doen...? Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, heel veel dank!! Groeten Eva
Goedenavond, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent nadat je dat gelezen hebt op internet. Ik denk dat je niet ongerust hoeft te zijn. Ten eerste heb je het maar een keer gebruikt en ten tweede ben je het termijn waarop alle organen aangelegd bent al lang voorbij. Dus daar kan het geen invloed meer op uitoefenen. En dit gebeurt je natuurlijk geen tweede keer. Goede jaarwisseling toegewenst! Groetjes Monique
Dankjewel! De baby is nog gewoon lekker actief dus idd, kan vast wel tegen een stootje! Ook de beste wensen.