Doen hier in de omgeving meerdere mensen, hoor! Maar een bakje.. Gewoon een klein beetje. M'n schoonouders doen het ook en toen we er gister waren, lag het hondje lekker rustig in d'r mand. Terwijl ze overdag helemaal in paniek was. Onze pup van 7 maanden was helemaal niet bang. Tot 12 uur! Heel zielig! Zo bang! Nu gaat het wel weer.. Alleen wat schrikkerig bij knalletjes..
nou de pilletjes wilde niet helpen hoor 1 tot 4 pilletjes per 10 kg werd er gezegt na de 3e werdt ie een beetje suf maar toen om 12 uur moet wel zeggen dat ie minder er door heen schoot dan vorig jaar. hij is nog wel naar buiten gepiept toen iedereen in en uit liep konden hem nog net in zijn kippenekkie pakken. we zijn er nu weer voor een jaartje vanaf.
Onze honden kunnen ook niet tegen vuurwerk, de een wordt woest en de ander heel erg bang. daarom hebben we ze dit jaar naar een pension gebracht. Net gebeld en het ging super. Morgen mag ik ze weer ophalen. Dit doe ik zeker volgend jaar weer. Het nadeel van pillen vind ik, dat ze vaak suf zijn door de spierverslapper maar van binnen nog net zo bang alleen nu niet kunnen reageren. Daarom hier geen pillen.
Mijn (jacht)hond heeft totaal geen last van het vuurwerk gehad. Soms keek ze bij erg harde knallen even naar buiten, misschien om te kijken waar de afgeschoten prooi lag? Vandaag is ze erg sloom, moe van een dag actief op knallen letten denk ik.
jupz zo gaat het hier ook. mn vriend had eerder thuis een berner sennen van 65 kilo, die kreeg 2 flessen advocaat... mn oom had een bouvier die kreeg 7 halve liters grolsch..