ik ben het in zoverre met devil eens, dat er idd wel ergere dingen gebeuren dan een paar rotjes. We hebben het hier wel over 1 keer per jaar das toch niks. Als ze niet op mensen en dieren richten vind ik het prima.
Tja, misschien reageert ze wel een beetje gefrusteerd hoor. Dat zou ook verboden moeten worden. Overdreven gefrusteerd reageren ( of doe ik dat nu ook. 8))
Ik heb een hele leuke jaarwisseling gehad zelfs en genoten van het prachtige vuurwerk. En ja, mensen mogen zeker een andere mening heben, maar dan mag ik ook míjn mening geven lijkt mij he? Of mogen in dit topic alleen maar mensen reageren die het eens zijn met de TS? En ja, misschien overdreven, maar dan is het in ieder geval duidelijk wat ik ervan vind, en ja, zo reageer ik dan eenmaal, vooral na een dag waarin 568 mensen aan je kop lopen te zeiken om het vuurwerk en je alleen maar mensen met chagerijnige koppen langs ziet lopen.
ik bedoel hier ook mee te zeggen van dat je altijd gewoon zo uit de hoek komt he devil? niet rot bedoeld he?!!
Trouwens Devil haha, er was hier gister een mannetje buiten die iets teveel op had en het leuk vond om een rotje in zijn mond te stoppen en aan te steken. Helaas was zijn reactievermogen ook niet meer zoals die zijn moest dus knalde dat ding tussen zijn tanden voordat hij hem uit kon spugen.. Hij is naar binnen gevlucht en heb hem niet meer teruggezien, moest meteen aan jou denken haha.
Nog even ontopic: ik vind alles prima, zolang die rotjochies geen rotjes mijn richting op gooien. Daar kan ik ontzettend zenuwachtig van worden, zeker nu ik met 2 kleine kinderen buiten loop. En ja, dat gebeurt dus. En mijn zoontje keihard brullen omdat ie zich te pletter schrok van een knal vlak naast hem En ja, ik probeer het te vermijden Dat is dus meer een kwestie van normen en waarden bijbrengen. Al heb ik niet het vertrouwen dat dit zal lukken Vuurwerk mag van mij best wel verboden worden, ik kan er niet wakker om liggen, zolang vuurwerk dan wel centraal door de gemeente zelf wordt verzorgd.
Van mij mogen 1000 knallers, of hoe die dingen ook heten, trouwens wel verboden worden. Die dingen vind ik ZO irritant. En mensen die illegaal vuurwerk afsteken en daarmee anderen beschadigen mogen van mij ook zwaar gestraft worden.
ik weet het, gister zijn er bij ons ouders bekogeld toen ze hun kindjes kwamen halen. Er is voor het kdv zo'n openbare speeltuin.
nee, wij ook niet. Het kdv staat in een wijk waar ook wat minder sociale mensen wonen zal ik maar zeggen (het oude gedeelte van de wijk) en de politie was al wel op de hoogte. Die hebben we ook even gebeld en zouden even langsrijden.
het ligt eraan wie het afsteken. mijn man was gister in de stad en er waren een paar jongetjes rotjes aan het afsteken. zegt er een heel netjes even wachten jongens er is een kindje daar! (mijn man was met onze dochter weg) perfect toch!!! We houden de katten even binnen maar die slapen gewoon lekker door hier! Ik heb het ook niet zo op vuurwerk dichtbij me, maar siervuurwerk kan ik wel van genieten Ach ik denk maar zo het is maar even en dan is het alweer voorbij!
Wat een heftige reactie zeg. Staat er ineens een hele lap tekst tussen met een heleboel frustratie. Rustig aan meid Iedereen heeft zo een andere mening over vuurwerk. Ik heb er in principe niks op tegen. Ieder moet doen wat hij of zij wil maar hou je wel aan de regels. En ik blijf erbij dat ik het zielig vind voor de dieren. Net als zoveel andere dingen die ik vreselijk of zielig vind (een aantal punten die jij aanhaalt) maar het ging nu toevallig over vuurwerk.
Knalde dat rotje gewoon tussen zijn tanden Wow die zal denk ik wel een aantal tanden kwijt zijn als het niet erger is.