Pfff, mijn dochtertje is nu werkelijk al 2,5 week af en aan ziek. Eerst een volle week koorts, zelfs flink. Nu al 1,5 week hoesten, hoofdpijn en vooral erg moe. Nu weet ik dat het een tijd kan duren voordat de griep uit je lijf is en wil ook niet zomaar naar de huisarts rennen maar is dit normaal?
2,5 week vind ik wel lang. Meestal is het bij griep een week goed ziek en daarna 2/3 weken lang weer op sterkte komen. Maar 2,5 week ziek zijn vind ik niet oke voor een klein kindje. Ik zou toch even de HA bellen. Wie weet heeft hij een wondermiddeltje Beterschap voor je meisje!
ff bellen, weet niet hoe oud je dochter is? Maar zeker als ze langer dan 3 dagen koorts hebben, even bellen. Als ik bel, bel ik met de assistente om te overleggen, 9 van de 10 keer is dat voldoende en hoef ik niet eens langs.
Ik haal haar net weer uit bed met 39,8! Ga dus zeker morgen even naar de ha bellen. Ze is net 3, dus vind het zo wel welletjes. Het is alleen zo vreemd dat er de ene dag helemaal niks aan de hand lijkt te zijn en dat ze vervolgens de dag erna weer zo ziek is!!
bij mijn dochter (die heeft dit dus ook) zijn het vaak oor- keel -en soms longontsteking. Antibiotica is dan het enige wat hielp. Ze kreeg het niet zelf opgelost. Mogelijk is er ook iets gaande bij jou dochter, waardoor de koorts steeds weer opvlamt. Oh.. en ik zou toch even bellen naar de hap, voor advies (of het tot morgen kan wachten of beter nu langskomen), al is het alleen om niet zo de nacht in te moeten. Maar goed ik heb geen zicht op hoe je dochter nu is, dus dat moet je zelf even inschatten.
Ze is net 3. En ik weet dat koorts niet slecht is. Ook is ze niet suf, alleen erg hangerig en moe. Ze drinkt wel en heeft net een kiwi en mandarijn op. Vanochtend was er niks aan de hand en vlak voor haar middagdutje was het ineens weer raak. Ik houd haar goed in de gaten!! Bedankt meiden!