Geen vuurwerk hier..... Waarschijnlijk zou ik de zelf gekochte pijlen niet eens kunnen volgen.... er is hier in de wijk echt enorm veel vuurwerk, dus daar kijken we gewoon naar
Dit kun je natuurlijk niet vergelijken.... dan moet vuurwerk elke dag het hele jaar door toegestaan zijn, dan pas kun je het vergelijken.... het is echt uit de hand aan het lopen.....dat van die granaten en het opblazen van een auto heb ik niet zelf bedacht hoor, dat komt van de politie/media..... het is jammer dat het zo moet...als iedereen zich aan de regels houd is dit niet nodig, maar we leven in een land war het elk jaar gekker, en harder moest. en dan zijn er een groep mensen die een paar dagen uit hun huis moesten voor een een of andere gek met vuurwerk, dat vuurwerk lieten ze bij een meer ontploffen in een kuil en nog sprongen in de woonwijk nog de ramen.... moet zo'n zakie eens in dat huis ontploffen.....
wij steken geen vuurwerk af. Zonde van het geld!!! Weet wel leukere dingen wat ik met dat geld kan doen!! Als mijn dochter ouder is dan zal ik wel een kinderpakketje kopen maar meer dan 20 euro ga ik er echt nooooooit aan uit geven later.
Ja, wij steken wel vuurwerk af. Maar alleen siervuurwerk (een paar kleine potten en een paar pijlen) en we kopen altijd 2 kinderpakketten.
Hier wel vuurwerk. Mijn man koopt altijd vuurwerk en onze 10 jarige zoon mag onder toezicht ook vuurwerk afsteken. We hebben er weer zin in.
daarom snap ik ook niet dat mensen zo zeuren die ene dag per jaar....en alles wat gebeurd loopt uit de hand, dat is niet alleen bij vuurwerk hoor. Eb als vuurwerk door particulieren verboden wordt, dan zorgen ze wel voor illegale zooi om iets op te blazen.
Overigens was ik ook nooot bang voor vuurwerk. Tot onze beneden buurman zijn pand verhuurde en de huurder in de kelder er een opslag plaats van vuurwerk voor had gemaakt. Toen de politie kwam ruimen moesten wij ons huis uit en vertelde die agent doodleuk dat er levensgevaarlijk vuurwerk lag wat de halve straat wrg kon blazen als het aan gegaan had. Heb er nachten van wakker gelegen wat zulke mensen bezield!!
Mijn vriend heeft een mooi pakket vuurwerk gekocht wat hij gaat afsteken. Zelf hou ik het bij sterretjes, ik vind het afsteken maar niks. Ik hou mijn katten die 2 dagen ook binnen anders zit ik me alleen maar zorgen te maken haha.
Ik geef ook niet om vuurwerk maar de oudste vind het heel leuk dus we kopen altijd een klein kinderpakketje. Verder kijken we alleen naar de rest van de buurt, die steken genoeg af haha.
Rotzooi is het. Er gaat voor honderden euro's de lucht in, je zegt een paar minuten ''oh, wauw, wat mooi'' en dan is je geld weg. We hebben een kinderpakketje voor de kleine meid met wat sterretjes er in, en thats it. Mag ze smiddags met papa doen. Mijn zwager koopt ieder jaar voor ruim 1100,- ik verklaar hem voor gek !!
Hou niet (meer) van vuurwerk en vind het zondr van het geld Wel heb ik voor het eerst sterretjes gekocht (van 20 cm lang) dus die zet ik in de grond en een doosje grond bloemen Stelt niet veel voor maar toch iets om te kijken voor mn zoontje. 2 dingen dus gekocht voor 2 euro totaal bij lidl ( 5 sterretjes / 20 grondbloemen)
Wij hebben dit jaar niks. Mijn vriend vind het leuk en heeft in de voorgaande jaren wel wat gekocht. Dit jaar zijn we bij mij thuis (ik woon nog bij ouders) en we willen geen vuurwerk. T worden dus sterretjes voor hem.
Hier wordt een niet te duur pakketje siervuurwerk gehaald omdat onze zoon het mooi vindt. Vorig jaar hebben we dit ook gedaan en dan rond een uur of 9. Dat was maar goed ook, want om 12 uur kregen we hem niet wakker. Verder genieten we idd mee van het vuurwerk van de buurt.
Kopen het niet. We profiteren van de afsteekdrang van de buurman. Afschaffen? Hell no. Er is meer dan genoeg voorlichting wbt het veilig afsteken. En dan NOG komen er elk jaar hardere klapprn bij. Sorry maar dan doe je het echt zelf. Daar moeten de liefhebbers niet onder leiden. De mensen die elk jaar met de grootste zorg met hun spul omgaan.
Ik vind sterretjes, grondbloemetjes, bijtjes en knalerwten kindervuurwerk. Kan de oudste leuk afsteken, met mij er bij Wij geven zo'n 100 euro uit. Kopen het in de voorverkoop met korting en leuke acties. Wij vinden het geen zonde geld, de buren ook niet, dus wij hebben altijd wel mooi vuurwerk hier in de buurt.
alleen mijn zoon gaat vuurwerk afsteken. vind het wel eng. maar het is een dag in het jaar waar naar hij uitkijkt. en echte knul. hij heeft 20 euro gekregen voor wat vuurwerk. hij is gek op rotjes... dochter sterretjes. en keer per jaar moet kunnen. zonden voor het geld ja. eng ja verbieden nee. ieder zijn pleziertje.