We hebben voor de meiden sterretjes bij de Action gehaald die we af gaan steken verder net. Vind het veel te duur. Vind siervuurwerk wel heel erg mooi. Vanuit de kinderkamer kunnen we altijd heel erg mooi siervuurwerk vanaf twee punten zien. Elk jaar steken ze weer veel af, geweldig. Vind dichtbij ook wel eng hoor! Vorig jaar was het volgens mij dat het zo hard waaide toch? Toen zijn we heel erg snel de buren gelukkg nieuwjaar wezen wensen, hield ik mijn hart vast dat er geen vuurwerk naar ons toe zou waaien. Het knalvuurwerk mogen ze van mij verbieden. Lijkt ook elk jaar harder te worden. Siervuurwerk vind ik er wel echt bij horen!
Als ik bij familie ben steek ik alleen wat kindervuurwerk met mijn nichtjes & neefjes af. Vorig jaar was ik hoog zwanger en bleef binnen nu is mijn meisje bijna 1 jaar en ik blijf denk ik ook lekker binnen voor de veiligheid. Eigenlijk wil ik wel wat vuurwerk kopen (die kleine pijltjes) maar vind dat aan de andere kant zonde van het geld. Kan ik beter een pak pampers voor mijn dochtertje mee kopen. Dus ik twijfel.
Hier kopen we ook geen vuurwerk. Wel doe ik mee aan een lokale prijsvraag om vuurwerk te winnen. Als ik een van de gelukkige ben steekt mijn partner het vuurwerk af. (Behalve als het hard waait en/of regent) Als het normaal en veilig wordt afgestoken vind ik vuurwerk erg leuk. Jammer dat er zoveel verpest wordt door illegaal vuurwerk en mensen die niet normaal ermee omgaan.
Ik heb echt een groot hekel aan oud&nieuw. En met name door dat stomme vuurwerk. Sierwerk vind ik wel mooi. Maar alles wat knalt hoeft voor mij echt niet. We zijn er nog niet helemaal uit waar we het gaan vieren dit jaar, maar als we thuis blijven wordt er niets gekocht. Vieren we het elders dan wilt man wel altijd een paar pijlen kopen. Gelukkig houdt hij ook niet van dat geknal
kijk dit bedoel ik nou... en het word elk jaar gekker.....volgens mij....nou ik kan me hier wel druk om maken, het zal je buurman maar zijn.
Nee, en vind het ook maar eng als man het wel doet. Geloof niet dat hij zelf iets zal kopen, maar ja, als vrienden dan wel iets gekocht hebben...
Nee, nog nooit ook maar 1 cent aan uitgegeven en we zullen dat ook niet doen! Vind het zonde van het geld en ook gewoon akelig. Onze buren hadden ons al gewaarschuwd dat hier in de zijstraten wel veel afgeschoten word, dus we maken onze brievenbus voor de zekerheid dicht en zetten onze auto achter de poort. Afsteken op een centraal punt zou ik ook voor zijn!
Normaal doen we niets, maar omdat we dit jaar maar thuisblijven wil man toch wel iets doen. Niet teveel, maar wel wat siervuurwerk. Ik vind het wel leuk om te zien, maar hoeft niet perse. Afsteken doe ik sowieso niet.
Een van de weinigen hier dus, maar...ja. Mijn man is als een kind zo blij. Er is maar 1 dag per jaar dat hij iets van geld uitgeeft aan iets leuks voor zichzelf en dat is 31 december. Maar hij heeft echt heel mooi vuurwerk besteld en dat vind ik ook wel leuk om te zien! Verder vind ik er niks aan en ben ik eigenlijk doodsbang haha. Maar dat siervuurwerk vind ik wel mooi.
Wat een achterlijke mensen . Rotjes gooien naar eenden :s. Hoop dat hij dit jaar een rotje in zijn bek krijgt !! De eend leefde niet meer neem ik aan ? En is er anders wel dierenambulance gekomen ?
Wij steken een klein beetje siervuurwerk af voor de kinderen die dan binnen voor het raam zitten te kijken. Zal niet zoveel zijn. Verder steken we niets af, hebben wijds uitzicht dus genieten van alles wat andere mensen de lucht in schieten.
Nee, wij steken zelf geen vuurwerk aan, maar ik kijk er wel heel graag naar. Als het normaal gaat tenminste.... Wordt beroerd van dat verhaal over het eendje... Vuurwerk is mooi, maar je moet het met respect 'behandelen' en gebruiken waar het voor bedoeld is.
+1 Voor mij hoeft het ook niet perse, maar mijn man vind het geweldig! Hij heeft dan ook heel mooi siervuurwerk gekocht.. en een lekkere klapper Ik vind sterretjes en romeinse kaarsen wel leuk om zelf af te steken, als ik mn champagne nog maar kan vasthouden
hier zijn we bij mijn ouders die in een hoge flat wonen. dus ik zou wel gek zijn om zelf geld uit te gaan geven. verder vind ik het ook belachelijk wat voor een bommen er afgaan hier in de omgeving. ben allang blij dat mijn kids er nu geen last meer van hebben maar voorgaande jaren waren de weken voor oud en nieuw een hel. hierdoor laten we de kinderen wakker op oud en nieuw want er is geen beginnen aan anders.