hier zal wel flink vuurwerk afgestoken worden, wij geven een groot feest en niet alleen wij zelf maar ook de meeste mensen die komen zullen vuurwerk meenemen. En hier in de buurt wordt ook flink veel afgestoken. De katjes gaan op zolder, en krijgen voor de zekerheid een xanax tabletje, de hond ook en die gaat om 12 uur aan de riem, hij reageert heel aanvallend op het vuurwerk en ben bang dat hij anders naar buiten rent.
Hier ook geen vuurwerk, ik vind siervuurwerk prachtig om te zien maar als ik die harde knallen hoor dan denk ik elk jaar weer: gelukkig is het hier vuurwerk, in andere landen zijn het echte bommen Ik besteed er alleen niets aan, ik vind het ook zonde van het geld! Ik ga weleens de balkon op om te kijken maar mijn kindjes laat ik liever binnen, je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Hier in de straat woonde ook een moeder die met haar puber dochter even pijlen ging afsteken. Zo onverantwoordelijk! Ze deed ze niet in een fles, ook niet in de grond, nee gewoon los en ze vlogen alle kanten op :x
Jaaaaaaaaaa super leuk! Niet zo heel veel ivm financiën maar via via kan het nog voor een leuk klein bedragje. Ben opgegroeid met veel vuurwerk omdat mn ooms altijd veel hadden en vond dat geweldig! Mn kleine meid vond t vorig jaar prachtig! Ben benieuwd hoe t nu gaat en ik maak dr ook zeker wakker ervoor
Neen! Ben als de dood voor vuurwerk! Manlief zal misschien een paar van die sierpotjes in de tuin zetten voor dochterlief maar mama blijft veilig achter het glas. Ik hou er niet van.
Heb je dat wel eens een keer goed doordacht, allemaal dronken mensen over straat om een vuurwerk te gaan bekijken (misschien zelfs wel de auto in want niet iedereen woont op 5 minuten afstand van dit gemeentevuurwerk natuurlijk) en wie gaat dat allemaal betalen? En de oude en invalide mensen mogen geen vuurwerk meer kijken, ik wee nog hoe mooi de oudjes in bejaardentehuis het vonden als ze achter het glas werden gezet... mijn oma kon hier echt van genieten, even een feestje! ik vind dat altijd zo ego gedacht, ik houd zelf ook niet van knallers, strijkers e.d. maar aangezien alle mensen die IK persoonlijk ken wel gewoon normaal met vuurwerk om kunnen gaan heb ik er geen moeite mee, als ik alleen was zou ik er niet zoveel aandacht aan besteden (het blijft toch een beetje aan mannen ding denk ik) maar ik ga andere mensen hun leuke avond niet afpakken.. Mijn kinderen vinden het geweldig om achter het raam te bekijken, ik zou niet om 12 uur snachts met ze over straat gaan slepen met allerlei dronken gevallen om vuurwerk te gaan bekijken dus dat zou betekenen dat ze nooit meer zullen zien nee dat lijkt me toch erg jammer!
Gaat in mijn woonland meer dan goed hoor, is ook prima georganiseerd en iedereen kan genieten als ze er een beetje moeite voor doen omdat het zo centraal is en allemaal goed bereikbaar. En niks geen dronken mensen of andere soorten overlast, mensen hier weten zich te gedragen en weten dat er anders enorm hoge boetes of gevangenisstraf volgt. Ik ben in NL overigens niet voor een volledig vuurwerkverbod, maar wel op véél strengere regels en meer toezicht hierop.
Nee wij niet, vind er niks aan en doodeng dus ben blij dat hij niks koopt. En vind het zonde van het geld
Wij kopen ook nooit. Ook ik ben voorstander van centraal afsteken door professionals! Als iedereen de helft van wat hij normaal uitgeeft aan zo'n centraal punt geeft, heb je een prachtige vuurwerkshow
Wij steken ook gewoon sier vuurwerk af, als je gewoon voorzichtig doet kan er vrij weinig gebeuren. Ik ben tegen het afschaffen van vuurwerk en het op een centrale plek te doen. Ik ga niet midden in de nacht met die kids lopen slepen om wat vuurwerk te zien. Nu kunnen de kids gewoon binnen blijven veilig achter de ramen en steken papa en mama het vuurwerk af in de tuin.
Ik stoor mij niet aan het vuurwerk tussen 12 en 2 op oudjaarsnacht. Wel aan het vuurwerk daarbuiten, dat mogen ze strenger handhaven hier. Wij doen er niet aan. Alleen een sterretje ronc een uur of 5 voor de kindjes. We kijken wel voor het raam om 12 uur.
Siervuurwerk vind ik wel mooi, en toch wel iets hebben om het nieuwe jaar in te knallen. Maar dat knalvuurwerk moet verboden worden! Rotdingen. Ik schrik me elke keer weer de .... Gelukkig hier geen knalvuurwerk! Rond middernacht wel een show vanaf de Eiffeltoren
Ik niet, ben er een beetje bang voor. Blijf het liefst binnen met oud en nieuw. Ik vind het ook echt zonde van het geld. Het siervuurwerk vind ik dan wel mooi (om zo vanuit m'n raampje te zien) maar dat knalvuurwerk vind ik echt nergens op slaan. Als de meisjes wat groter zijn, dan zal mijn man best wel wat vuurwerk af gaan steken.
Bij de ldl een pakje met sterretjes en vloerbloempjes gekocht voor nog geen 3 Dus heb ja gestemd, maar het is dus heel weinig
Op sterretjes na voor de kinderen hebben wij niks geen vuurwerk in huis. Ik vind het zonde om geld uit te geven aan iets wat binnen een kwartier de lucht ingeknalt is (Ben echt een krent hoor wat dat betreft haha) Als ik allemaal bedenkt wat voor andere leuke dingen we kunnen doen voor dat geld... Maar hier word heel veel siervuurwerk afgestoken in de wijk en we wonen tegen de polder aan en kunnen echt tot heel ver alles heel mooi zien. Dus daar genieten wij lekker van Er zal best wel ooit eens een vuurwerk pakket gekocht gaan worden maar wij hebben zoiets van met kleine kindjes in huis vinden we het wat eng (voornamelijk ik hihi) en simpelweg hebben we er nu ook gewoon het geld niet voor goed vuurwerk en die flutpakketjes die de Jumbo o.a. verkoopt vind ik echt zonde van mijn geld. Dus hier alleen sterretjes,en dat vinden de 2 oudste al eng genoeg haha dus we houden het lekker daarbij en meer niet. Maar ik vind het altijd wel gaaf om te zien dat mensen echt een jaar sparen voor super mooi en goed vuurwerk en echt hele vuurwerk shows weggeven hier in de buurt. De mooiste vuurwerken gaan hier de lucht in en dan sta je echt met open mond te kijken. Kijk er ook weer heel erg naar uit om er van te kunnen genieten!!!