Nee. Zonde van het geld. Bovendien als je mooi vuurwerk wilt hebben ben je kapitalen kwijt, want dat spul van een paar euro lijkt nergens op. Ik besteed het geld dan liever aan andere dingen.
Wij kopen zelf nooit vuurwerk, vinden het echt zonde van ons geld. Vuurwerk vind ik best mooi, maar dan siervuurwerk en eigenlijk nog alleen als dat door professionals in een show is gezet. Ik zou dus heeeeel graag gewoon op een aantal centrale plaatsen in de stad een show hebben, waar iedereen dan lekker van kan genieten. Scheelt ook een hoop milieuschade.
Ja hier wordt wel vuurwerk aangeschaft en afgestoken. En vaak nog flink ook. Maar ja wij halen ons vuurwerk dan ook niet in nederland waardoor het nog betaalbaar is.
Nee! Wij vinden het beide zonde van het geld. En daarbij loop je altijd een risico dat het mis gaat. Wij kijken wel veilig achter het raam naar het vuurwerk.
als iedereen die nu zijn geld de lucht in schiet dat geld aan mij geeft.. dan zijn de het ook kwijt haha wij steken nix af en bij ons in t dorp valt het eigenlijk ook wel mee.. hier in de straat was er niemand vorig jaar.. lekker rustig we kijken achter in de tuin uit op de grote kerk en daar ging wel een hoop sierwerk de lucht in maar allemaal mooi op n afstandje..
Nope, ik vind het zo zonde van het geld! Ik kijk liever naar vuurwerk van anderen, zelf de stank niet en alle tijd om te kijken. Al denk ik dat als de kinderen oud genoeg zijn er wel sterretjes komen