Gelukkig nieuwjaar Ik maak mij onwijze zorgen Ik ben 6 weken zwanger Nu stonden wij voor de deur en gooide iemand illegaal Vuurwerk op korte afstand van mij Wat resulteerde in een enorme klap die ik voelde in mijn buik Ik heb nu buikpijn en daardoor ben ik helemaal verdrietig En gestrest kan dit kwaad zo'n klap in de buik?
Och jeetje, ik snap dat je schrikt. Ik weet niet of het kwaad kan. Wil je tOch graag een knuffel geven.
Als je je zorgen maakt kan je morgen altijd de verloskundige bellen maar ik denk dat je beebje goed beschermd zit.
Probeer niet teveel te stressen. Is niet goed. Is makkelijk gezegd, dat weet ik haha. Maar is wel beter voor je.
Hij vond het ook nog raar dat ik zij dat ik het echt niet leuk vond... Sommige mensen... Ik heb maandag weer een afspraak
Wat rot.. Maar ik denk dat het wel goed komt aangezien je baarmoeder nog veilig onder je schaambeen verstopt zit.
Je kindje zit heel goed beschermt. Maar ik snap je schrik. Als het goed zit zit het echt goed hoor. Is de buikpijn al minder. En anders even je vk bellen misschien kan zij je gerust stellen.
Ik denk dat het met die termijn nog geen kwaad kan,omdat je baby nog zo klein is en achter je schaambeen zit. Ik maakte mij gister ook zorgen hoor. Hier lieten ze ook keiharde knallen afgaan en ik dacht al straks schrikt de baby zich rot.
Dat is schrikken zeg, maar misschien isde buikpijn meer van het plotseling aanspannen van je buik, wat nu dan misschien sneller gevoeliger is vanwege de banden? Ik ben zelf ook iets meer dan zes weken en vond al die knallen en rook ook eng. Die knallen (op afstand) voelde ik ook steeds in mijn buik en was ook bang dat niet goed was.
Toevallig had ik ongeveer hetzelfde gisteravond.. we liepen naar de auto toe en op een pleintje naast de parkeerplek waren jongens vuurwerk aan het afsteken. Toen ineens een KNAL alsof er een bom werd neergegooid echt heel hard. Ik schrok zo en voelde het helemaal doorschieten naar mijn buik. Daarna ook buikpijn, maar kon ook komen doordat we veel gegeten hadden maar serieus, ik was echt even bang dat mijn kindje er wat aan zou overhouden...
Zo herkenbaar! Ik vond het ook echt helemaal niks vannacht... Ik kreeg pijn in m'n keel van de rookdampen en kon me niet afsluiten voor het idee dat dat toch echt niet goed kan zijn voor de baby... Meeroken is immers ook schadelijk! Relativeren dat het maar een keertje is, tja, echt helpen deed het niet. En van sommige knallen schrok ik ook flink ja. Gelukkig niet zo'n situatie als bij jou. Hopelijk is je buikpijn inmiddels weggetrokken. Als het goed is, kan er met het kindje niks gebeurd zijn hoor, maar leuk is anders!
De buikpijn is inmiddels weg, vervangen door misselijkheid die weer een stapje erger is pffft. Ik vind het maar niks dat illegale vuurwerk Het is niet voor niets illegaal. Hopen dat er maandag een mooi hartje te zien is! En voor de pril zwangeren hier hetzelfde gewenst