Hier valt het mee. Paar jonge gasten (basisschool leeftijd) die wat categorie 1 vuurwerk afsteken. Verder hoor ik nog vrij weinig.
Ik zie het ook, kan het net niet zien doordat er bomen voorstaan maar je ziet heel veel rook, spullen worden gesloopt.
Hier ook al een tijdje zo af en toe harde knallen. Gelukkig word er hier wel wat aan gedaan, zag van de week dat ze een ventje van 15 op hadden gepakt met een rugzak vol. Op de plek waar hij is opgepakt schijnt heel veel overlast te zijn!
Hier stonden een paar jonge jochies (11 a 12, echt nog klein, dus ik denk zeker niet ouder) in een wijk hiernaast met (volgens mij) cat1 vuurwerk naar hondjes te gooien, en dan snel weg op elektrische stepjes, om het op een pleintje verder weer te doen. Ze werden wel aangesproken, maar raceten dus rap weg, en uiteindelijk kwam er ook politie bij en stonden ze heel stoer te doen, verschrikkelijk aso gedrag… Meer dan dit nog niet echt gemerkt, afgezien van wat geknal ergens in de verte met sierpijlen, maar dat is hier sowieso het hele jaar wel af en toe.
Hier was afgelopen week ook al veel vuurwerk, ook siervuurwerk en knallen wat hier niet verkocht mag worden. Ik vind het echt zielig voor de dieren. De hond van mijn ouders is heel bang en wil dan niet meer naar buiten.
Hier is het heel erg momenteel! Er is helaas ook een soort van pyromaan actief. Twee knullen die autos opblazen. Hoe wat waar verder weten we niet. Maar mijn opa zijn deurbel heeft alles opgenomen. ' natuurlijk ook meteen ingeleverd bij de politie ' Achter in het speeltuintje word super veel afgestoken en volgens mijn zijn het tieners en mensen die hier dit jaar zijn komen wonen.
Bij mijn zoon op school kun je al illegaal vuurwerk kopen. Wij waren in Tjechie op vakantie deze zomer en daar heb je vuurwerk winkels waar je het hele jaar vuurwerk mag kopen.
hier ook regelmatig. Ik dacht altijd dat het van polen of andere buitelanders ofzo was die het met verjaardagen gebruiken oid. Ik zeg dan gekscherend "oh is het al weer oud en nieuw?" Is wel heel vaak laatste jaar. Maar idd verrassend dat politie er niets op uit doet.
Ik ben dus zo'n trut doe dan de politie belt. En ze komen dan ook echt kijken en handelen. Ik krijg ze wel, de klereleiers ! Gelukkig is onze hond nu oud en stokdoof. Maar er zijn wat jaren geweest dat de kamer onder het bloed zat zo bang dat ze was
Het ging hier nu gewoon 20 minuten non stop. Ramen trillen, glazen op tafel trillen. Voor het eerst de politie gebeld, maar die waren al onderweg en zouden binnen 3 minuten ter plaatse zijn. Blijkbaar was ik niet de eerste die belde. Het is nu stil