Vader gijzelt drie maanden oude baby | RTL Nieuws Hoop dat het een goede afloop heeft....Man schijnt gewapend te zijn.
Ik heb met dit dingen altijd van 'waarom?, wat wil jehier mee bereiken?) Maarja meestal zijn het mensen die psychisch niet in orde zijn. Hoop dat het kindje er veilig bij weg komt!
Trieste zaak weer. Een weerloos babytje dat nu moet vertoeven bij zijn psychisch gestoorde vader, fijn dan. Hopelijk loopt het goed af! Ik las overigens ook dat er een 8-jarig meisje binnen zou zijn? Zijn eerste kind?
Volgens berichten is het 8 jarige meisje niet in het huis. Politie onderhandelt met man in Herten | RTL Nieuws
Fijn om te horen dat het beeindigd is. Wat ik me dan wel eens afvraag: hoe verder? Zo'n man kun cq durf je dan toch nooit meer alleen te laten met een kind?
Man was helemaal niet gewapend is er nu bekend gemaakt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal nu. Man maakte een verwarde indruk, was met z'n eigen kindje in huis (geen idee waar moeder is??) en verder helemaal niet bewapend. Z'n andere dochter die die gegijzeld zou hebben, was niet eens in de buurt. Ik vraag me af hoe zo'n verhaal ontstaat. Denk dat als er hier ineens een hele horde politie voor de deur zou staan met wapens in de aanslag, ik ook niet meer naar buiten zou gaan en me op zou sluiten in huis.