Amanda Todd...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zwaluw88, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
  2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Heel triest verhaal... :(

3. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een idiote mensen bestaan er toch. Ik heb ook even haar filmpje bekeken maar ik kan niet begrijpen dat mensen zo hard kunnen zijn.. Iemand die al aan de grond zit een trap nageven :s

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het erge is ook nog....de *piep*zak wenst ook niet uitgeleverd te worden aan Canada, maar wil berecht worden hier in Nederland.

Tja, de kans is natuurlijk veel groter dat hij hier in Nederland een mildere straf krijgt dan in Canada.

Ik hoop dat hij verplicht uitgeleverd gaat worden.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bah, wat is die vent een vreselijk kwal. 35 jaar en dan zo het leven van een tiener zuur maken, dan ben je beyond zielig. Ik hoop dat hij nooit meer een nacht zonder nachtmerries heeft kunnen slapen, na wat hij dit meisje heeft aangedaan. En mocht hij zelf ooit nog vader worden van een dochter, hoe moet hij zichzelf dan ooit recht in de spiegel aankijken... Lekker uitleveren aan de Canadezen en even fijn genieten van "some quality me-time..." in de bak lijkt me het meest gepast hier.

6. Lizzie0110

Lizzie0110 Actief lid

21 mei 2013
    121
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het zou je zoon maar wezen...

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn god dat filmpje van haar.

Ik ben geschokt! Er leek nooit een einde aan te komen.

Hopelijk heeft ze nu rust en is ze op een betere plek.

& voor die vent, levenslang in een isolatiecel & nooit meer het daglicht zien.

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Kende t filmpje al :( tranen in mn ogen...
    Hopelijk word die man uitgeleverd!

9. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ja. Ik was ook heel erg geschrokken van het filmpje. Denk er de hele dag al aan.
    Laten we hopen dat die r0tvent wordt uitgeleverd!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had het filmpje al een tijd terug gezien,ik heb een traan gelaten en bedacht me nog dat dit filmpje wel eens "nep" kon zijn
    Helaas,het is toch wAr gebeurd!!:(

11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Arm arm arm kind........:(
    Heel verdrietig dit.

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zo, zo vreselijk....het zal je kind maar zijn geweest :(

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Verschrikkelijk.....

Aan de andere kant... dat meisje was 15. Waarom hebben haar ouder haar niet beschermd en/of voorbereid op dit soort internetgebruik? Dit is een jonge volwassene. Die zou toch beter moeten weten en niet zo naief moeten zijn?

Goed dat ze hem gepakt hebben. Ik hoop dat hij goed wordt onthaald in de bak.

14. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    #14 Rosavise, 25 apr 2014
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
    Teens React to Bullying (Amanda Todd) - YouTube

Heel erg dit verhaal. Een meisje zo tot wanhoop drijven dat ze geen andere uitweg meer weet te vinden.

Ik had nog niet eerder ervan gehoord tot ik kids/ teens/ elders- react was aan het kijken.

De ouders kunnen zeker een bepaalde controle hebben over wat een kind of internet doet. Maar zoals een van de tieners uitlegd in het filmpje is wat ouders weten vaak maar t topje van de ijsberg. Er zit zo ontzettend veel achter dit soort dingen dan alleen facebook, twitter of youtube.

T ergste vind ik nog als je nu haar naam intypt bij google en je klikt op afbeeldingen, dat je nog steeds al die gemene plaatjes en teksten ziet.

Er is een kind dood die een beetje losbollig was. Ik vind een losbollig kind minder erg dan kinderen die iemand de dood in pesten en die zelfs blijven doorgaan na haar dood.

15. Crocus

Crocus Niet meer actief

Ontzettend zielig voor haar..En die kut die dat zei over de bleek en jammer dat het niet gelukt is vind ik nog véél erger haast! Ze zouden die ook in de bak moeten gooien,samen met dat achterlijke vriendje. Ril. En nope,het is niet slim je boobs op internet te laten zien maar ben zelf ook ooit zo stom geweest dus daar zal ik niets van zeggen.;)

16. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    wat een vreselijke zielig filmpje:(
    hen echt ervan moeten huilen wat heeft ze zich alleen moeten voelen.
    ik weet er alles van en ook hoe naief je kan zijn als tiener.
    hoop dat ze nu de rust heeft snap niet hoe mensen een leven zo kunnen verzieken.:(

Deel Deze Pagina