Dit zag mn vriend laatst op tv, en hij kon zn ogen niet geloven! Dit is echt even de moeite waard om te kijken. http://www.oprah.com/video/200605/tows/ ... 19_2.jhtml De hond heeft ook een eigen site! http://www.faiththedog.net/index.asp
Jeetje wat gaaf! Ik bedoel dat die mensen er zoveel tijd en liefde in hebben gestoken. Dier lijkt echt heel gelukkig en blij... Echt knap zeg! Maar het ziet er wel gek uit...
had het al op een andere site gezien, daar ontstond een hele discussie of die hond ingeslapen had moeten worden toen hij klein was! zoals ik het zie, is die hond hartstikke gelukkig! dus ben blij dat die mensen hem een kans hebben gegeven en dus geen spuitje!
Ahhhhh wat ontroerend zeg! Zon lef en dankbaar beestje en wat een geweldige mensen die zoveel liefde en tijd daarin hebben gestoken ik kan alleen maar =D> geeft mij een mooi warm gevoel . xxx jet
zonder de filmpjes te kijken denk ik dat ik al weet waar het over gaat1 die hond zonder voorpoten! hihihi maf gezicht toch?
tja, fantastisch dat er nog zulke mensen zijn, terwijl er op dat moment aan de andere kant van de wereld mens en dier sterven door mensen.. maar door dit soort berichten, kleurt de wereld weer een stukje mooier. waren er maar meer van dit soort mensen! Aoife
heeeeeel erg ontroerend om te zien.............. vindt het geweldig dat zo'n beestje gewoon verder leeft zoals het ook zou doen met alle 4 zijn pootjes........waar een wil is is een weg! ik hou niet eens van honden maar op zo'n dapper beestje wordt ik toch wel verliefd
Het is gewoon fantastisch, de tranen rollen over mijn wangen! Ik heb zelf 2 hondjes (zie onze site), en gelukkig zijn ze gezond. Maar als ze ergens pijn hebben of ziek zijn dan kom de zorgende moeder naar boven hihihi Kan ik vast oefenen! Ik heb ooit een verhaal gehoord van een hond die door een ongeluk zijn achterpoten heeft kwijtgeraakt, baasje maakte een wagente waar hij in kon liggen en met de voorpootjes kon lopen. Het dier heeft nog lekker kunnen genieten. Als je ziet dat een hond nog eet en kwispelt en blij is dan is er echt geen rede om hem af te maken! Wel als je ziet dat hij lijd, dan mag je niet egoistisch zijn! Leuk dat hier een topic van geopend is! Gr, Sophia
Jeetje zeg! Wat ontroerend ook, traantjes kwamen hier opzetten. Ze lijkt mij helemaal in haar sas inderdaad.