vuurwerk

Discussion in 'De lounge' started by Moonfairy, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Haha inderdaad ja!

Ik ben ook zo een sensatiemuts:)
    Hoe harder hoe beter!!!

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Wat leuk om te zien,dat toch veel mensen vuurwerk hebben gekocht!:D

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier geen vuurwerk. wonen in het midden van het dorp dus er ik hier genoeg te zien en voor de deur zit de chinees dus hahahaha

ik blijf ook binnen want heb 2 jaar geleden een vuurpijl tegen mn been gehad en dat was geen pretje ( lees broek naar de klote en been ook half)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum

Ook echt een typisch vrouwending om eerst je broek te noemen en dan pas je been hihi :D

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha:D ja broek vond ik ook veel erger hahaha. ik dacht meteen: dat been dat heelt wel maar die broek... nee die was tot de knie weg gewoon. ( ja wat wil je met een synthetisch krijtstreepje)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier (= Assen) zijn ze al een paar dagen behoorlijk aan het knallen, zelfs midden in de nacht (uur of 04.00 uur). Het begint hier 's ochtends al vanaf 07.00 uur.

Ik heb er op zich niet zo'n moeite mee. Het geeft mij echt zo'n eindejaarsgevoel :D.

Niet ver bij ons vandaan zijn ze nu overigens aan het carbidschieten.

Ik kan trouwens wel merken dat er (tenminste bij ons in de buurt) veel meer siervuurwerk wordt afgestoken ipv dat irritante geknal.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek

Dan zou je nu bij de vriendengroep van mn vriend moeten zijn.
    Ze zijn aan het carbit schieten.
    Ze hebben eigengemaakte tonnen(kanonnen;)) Die volgens mij 4 of 5x zo groot zijn als de toegestane inhoud!
    Ik was er voor het laatst in mn zwangerschap en werd gewoon achteruit geblazen door de druk!

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik ben helemaal niet van het vuurwerk, maar mn man vind het wel leuk.
    we hebben het nu ff niet zo breed maar hebben voor alyssa zo`n kinderpakketje gekocht wat mn man dan afsteekt voor dr.

we gaan altijd naar een oom en tante van mn man en zijn neven hebben vaak best wat vuurwerk dus kan ie zn lol toch op.

ik ga altijd wel ff buiten kijken, vind het wel gezellig, maar vorig jaar wilde alyssa niet slapen en was het erg koud dus ben ik veel binnen geweest.

fijne jaarwisseling!

liefs doris

9. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb een gruwelijke hekel aan knalvuurwerk...
    Maar denk dat ik het opblazen van een sneeuwpop wel weer erg humor had gevonden...:D

Omdat Sam gisteren ineens begon te roepen dat zij ook "suurwerk wil maken" hebben we vandaag een heeel klein beetje voor haar gekocht. Manlief heeft er nog geen 9 euro aan uitgegeven hahaha. Nee ze mag er zelf niet aankomen, alleen kijken. Ze vindt het helemaal geweldig! Alleen omdat mama (ik dus) het eng vindt doet ze soms net alsof ze het eng vindt... maar wat wil je als mama ineens een sprintje trekt en het liefst naar binnen vlucht vooral bij knalvuurwerk.

10. Revit

Revit Niet meer actief

Ik hou mijn hart vast, zit steeds verstijfd op de bank.
    Een knallen hier, niet te zuinig :(

11. Nou geen carbitbussen hier.. Mis het gewoon!!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm hier achter op het pleintje zit altijd van dioe hangjeugd en die zijn nu iets met zo''n olievat aan het doen. volgens mij maken ze er een gat in ofzo want ze zijn bezig met een slijptol. benieuwd wat voor ellende daar weer van komt. zucht

13. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik vind het wel aardig hoor, maar mijn man vindt het nog leuker. Dit jaar heeft hij wel wat minder dan vorig jaar.
    We hebben siervuurwerk en wat harde knallen. Een paar huizen verderop wonen Chinezen, ik ben benieuwd wat die allemaal hebben.
    Die irritante hangjongeren die naar alles en iedereen vuurwerk gooien vind ik vreselijk. Erg hoor, maar bij die rotjongens die naar dieren of mensen opzettelijk wat gooien, zal het me een zorg wezen of ze er een vingertje van zichzelf afknallen.

14. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,816
    19,122
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Mijn man en ik zagen vandaag ook weer zo'n groepje jongelui bezig rotjes aan elkaar te knopen ofzo. Je kent dat wel: accident waiting to happen. Ik zei alleen maar: snel doorlopen, als het mis gaat zijn we nog verplicht om eerste hulp te verlenen en daar heb ik dus echt geen zin in!

Het ergste van vuurwerk vind ik dat meer dan de helft van de slachtoffers zelfs niets deed maar toeschouwer was.
    Jullie merken het al: ik geef er niks om! Ik ben nog nooit bekogeld met vuurwerk, waarschijnlijk omdat ik een zeer moordlustige blik in mijn ogen krijg als ik mensen zie waarvan ik denk dat ze wel eens vervelend kunnen gaan doen. Maar werkelijk waar: als ik ooit bekogeld wordt sla ik de dader neer! Kan me niet schelen wat de gevolgen zijn.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek

Ff een aanvulling, sprak mn vader net, die was er even heen egweest.
    Als extra spektakel hebben ze er dit jaar voor gekozen om een oude auto(sloopmateriaal) aan gort te schieten met de carbitbussen.
    Ze schieten dus gewoon de deksels(geen ballen ofzo)
    Mn vader was helemaal trots, hij had de achterruit kapot geschoten.
    Tis toch ook wat met die kerels...:D

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

blijven kinderen he?;)

17. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

diverse ter waarden van 48 euro:)

18. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Haha, mijn man staat nu wat vuurwerk af te steken, omdat dochterlief op het potje had gepoept en dat moest gevierd worden, haha :D!

19. MarjoM

MarjoM Actief lid

Jun 24, 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik zit al de hele dag in het geblaf van de hond (incl. huilend kind die daar weer op reageert) Helemaal over de rooie en het wordt alleen maar erger. Gelukkig had ik al een vreselijke hekel aan die nutteloze rotzooi.
    BAH!

Share This Page