vuurwerk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suusje1979, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter was 4 1/2 maand en heeft gewoon doorgeslapen, ondanks de enorme herrie rondom het huis!

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Het 1e jaar waren we bij opa en oma, ze lag boven te slapen en is toen wel wakker geworden, ze was erg geschrokken. Vorig jaar waren we thuis en heeft ze lekker doorgeslapen. Dit jaar blijven we ook thuis.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter is elk jaar wakker geweest:
    1ste keer 2 weken oud, moest gewoon een voeding toen
    2de keer net 1 jr werd wakker tijdens de knallen die heel erg hard waren.
    3de keer net 2 jr: werd wederom wakker
    4de keer met 3jr: wakker gemaakt wilde ze graag.

Zoonlief 4 mnd: werd wakker van de harde klappen.

We vieren het altijd bij opa en oma waar ze van te voren kunnen slapen. Zoonlief laten we liggen als hij door zou slapen, lichte slaper dus geloof het nooit. Dochter maken we wakker. Ze vinden het mooi en heel spannend.

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    mijn zoontje was toen ruim 2 maanden en ging als een gek bewegen in z'n slaap tijdens de harde knallen, niet helemaal wakker. Maar hij was de volgende dag wel veel aan het huilen omdat hij er volgens mij wel heel naar van geslapen had. Ik vond het best zielig, ik lag er gewoon bij toen.

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Het 1e jaar van mijn dochter werd ze toevallig wakker om half 12, dus toen er maar uitgehaald.
    Maar de rest van de jaren heeft ze erdoor heen geslapen, ook mijn zoontje vorig jaar.

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    De eerste keer is ze uiteindelijk wel wakker geworden, maar dat was ook niet raar. Vuurwerk wat niet uit NL kwam zeg maar, en als je daar dan een honderduizendklapper van recht voor het huis afsteekt, tja.......... dat klapten echt hard:D

7. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Nee hoor die van ons sliep gewoon door!
    Hij was zo'n 8 maanden oud! nu laten we hem ook gewoon slapen....

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel sliep door vorig jaar, dit jaar weet ik nog niet of ik hem wakker maak... Lydia laat ik liggen als ze gewoon slaapt

9. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Liza was vorig jaar 4,5 maand en heeft heerlijk doorgeslapen.
    Ik hoop dat ze dat dit jaar ook doet. Ik vind haar nog te jong om haar wakker te 'laten worden'/maken ;)

10. adi

adi Niet meer actief

Eerste jaar waren ze hier 5 maanden met oud en nieuw. Net voor de middennacht hebben we ze opgepakt en gevoed tijdens het vuurwerk. Zo hebben ze lekker liggen tutten en niks meegekregen.
    Daarna even rustig op schoot in slaap laten vallen en intussentijd waren de ergste knallen ook voorbij.

Vorig jaar waren ze bijna 1,5 en hebben gewoon doorgeslapen. We hadden de rolluiken in het hele huis wel helemaal omlaag gedaan om het geluid te dempen.

Deel Deze Pagina