Vuurwerk

Discussion in 'De lounge' started by mama4life, Dec 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Amfy, je hebt altijd uitzonderingen. Vervelend dat jij er zo vaak last van hebt! Dan word je vanzelf minder tolerant, logisch.

Ik heb niet gezegd dat ik het niet gevaarlijk vind dat jonge kinderen vuurwerk afsteken, laat dat duidelijk zijn.
    En ik vind ook zeker dat we als ouders het goede voorbeeld moeten geven door nu echt nog niks af te steken met kinderen, daar is oud en nieuw voor!

Zelf woon ik dus in een achterstandswijk, en het knalt hier als een gek, heus. Ben me al meerdere malen kapot geschrokken hoor. Jammerdebammer.

En m'n kat was ook altijd als de dood vroeger, terwijl wij zelf vuurwerk afstaken. Sja, zo is het leven je kan ze niet overal voor beschermen.

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Waarom niet gewoon de verkoop pas de 31e laten beginnen?

Scheelt heel veel overlast.

Mijn kleine meisje is ziek, hele nacht wakker geweest.
    Valt ze om 07.30 eindelijk in slaap, klabam en wakker was ze.
    Zijn ze door gegaan tot 09.15! Dus mijn meisje valt om 10.00 eindelijk in slaap 10.45 klabam, weer wakker. Zeg ik er wat van ben ik ineens de zeikerd. I.p.v rotjes werden er nu ook matjes en nog hardere knallen afgestoken. Mijn meisje heeft wallen van hier tot op haar knie (en ik inmiddels ook) het is nu een half uur stil.. Zouden ze nu eindelijk Laar zijn?

3. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier ook bijna elk weekend raak en zomers ook wel eens door de weeks....... en nu al vanaf verkoop dag bezig.
    van mij mag het snel 3 jan zijn, vanaf dan wordt het gelukkig weer rustig

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier de heeeeele dag rondgereden en tientallen aanhoudingen maar je stopt t nooit. Grmbl

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Het lijkt hier soms net oorlog! Wat een knallen!

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt...hier wordt ook al flink geknald en echt harde knallen. Dat vooral aan de voorkant waar mijn kids slapen en die worden er echt niet wakker van. Het is maar een keer per jaar!

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Natuurlijk is het vervelend als je kids er wakker van worden of er bang voor zijn. Maar druk maken werkt toch niet....

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nou wat leuk! ;) Kinderen en hond over de zeik, wekenlang knallen aanhoren, midden in de nacht wakker worden ervan pffffff
    Nee als ik mag kiezen afschaffen die handel!! De goeien moeten dan maar onder de kwaden lijden zoals met alles... Er wordt echt teveel misbuik gemaakt van vuurwerk afsteken en het lijkt ieder jaar wel erger te worden!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Ik heb vandaag in almere buiten alleen al 17 opgeblazen prullenbakken gemeld aan de gemeente. In totaal zijn er 48 volle prullenbakken opgeblazen , mensen bekogeld met stijkers en mortieren waardoor hun brandwonden op benen hebben waaronder kinderen en eencontainer in de fik gegaan. Zo onschuldig is het niet. Een grote kolerebende is het

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn er ook niet blij mee.... Wij hebben kinderen die heel licht en moeilijke slapers zijn... (En een baby die nog niet doorslaapt), voordat je die weer in slaap hebt... Elke avond!Het is ook geen normaal vuurwerk meer, maar echte bommen..... Alles trilt....!!

En tja over volwassenen die afsteken... Een oude vent die hier woon, stak hier2 jaar geleden overdag knal vuurwerk af, terwijl we met onze kleine kindjes en baby in mc voorbij liepen... (Verkoop was nog niet begonnen)
    Hij had ons gewoon zien aankomen....

En vond het vervolgens raar dat wij geïrriteerd vroegen of hij niet even had kunnen wachten...... Of wij op 31-12 ook zo moeilijk zouden doen....
    Tuurlijk we zetten om 0.00 onze baby in mc buiten.....

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Wat een lomperik zeg! Onverantwoordelijk!!:x

12. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    Tsja... hier ben ik dus zelf heel erg ontploft. Misschien wel harder dan dat rotje.

je moet gewoon geen rotjes richting de buggy gaan gooien.
    Dan krijg je met terror-mamanouk te maken.
    Kan me aan mijn kont roesten of je twee meter lang en twee meter breed bent maar je komt met dat spul niet expres richting mijn buggy met kind.
    Ik was ZO kwaad! Tygo heeft vandaag een hoop nieuwe woordjes van me geleerd denk ik.......

(overigens was de gooiende eikel in kwestie dus 2 meter lang en zeer bijdehand. Jammer voor hem, ik ben ZO kwaad geworden. zijn vrouw heeft me horen tieren, kwam naar buiten en tierde na het aanhoren van mijn verhaal binnen nog even vrolijk tegen hem verder. :D "volwassen" noemen ze dat.)

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

go mama! haha wat zal hij een gezellige avond hebben. ach ja eigen schuld.

14. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    #54 mama079, Dec 30, 2012
    Last edited: Dec 30, 2012
    Hier ook van die hufters van buren die wachten tot tien uur 's avonds en dan lawinepijlen onder het slaapkamerraam van onze zoon gaan afsteken. de ramen staan te trillen in de sponningen. Dat vind ik asociaal en hoe vaker het gebeurt, destemeer ik klaar ben met vuurwerk. Rotjes en dat soort dingen stoor ik me niet aan. En daarbij komt dat als ik de rotzooi niet opruim van hun (wij knallen bij ons thuis niets af) dan loop ik het komende half jaar de rooie rotzooi van de ratelbanden naar binnen. pfoe dat lucht op :D

Share This Page