Ik denk alleen nog maar aan een sigaret.....

Discussie in 'De lounge' gestart door JNS25, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Hallo!

Ik heb een nieuw account aangemaakt om anoniem op het forum te blijven, op mijn ander account waren teveel privé dingen bekend.

De reden waarom ik een topic open... Ik ben sinds gisteravond gestopt met roken maar ik kan aan niks anders denken, als aan een sigaret :x :x... Ik ben aan het werk dus je zou zeggen dat ik afleiding genoeg heb maar de tijd kruipt voorbij... Heb een app gedownload die verteld hoelang ik ben gestopt met roken en hoever mijn lichaam bezig is met een grote schoonmaak maar zelfs dat is geen stimulans.

Ik ben 1 x eerder gestopt met roken maar toen had ik een stok achter de deur "ik kan nu wel weer beginnen met roken maar als ik volgende week zwanger ben, moet ik weer door deze ellende heen". Ben toen ook ruim 2 jaar gestopt met roken...

Dames, aub help mij deze dag door! Ik heb echt een schop onder mijn kont nodig.

2. knap

knap Niet meer actief

Wil je heel veel sterkte wensen en bewonder je kracht.

Geef nu niet op je bent op de goede weg. Ook ik ben bezig in mijn hoofd al een hele tijd om te gaan stoppen met roken.
    Ik ga kiezen voor de weg met hulp via de ha.

Dat jij het wel zelf kan is echt topppp super topppp.

En als je er een steekt dan je geen slecht mens hoor. maar liever niet een op steken.

3. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeeee niet doen hoor, volhouden, je kan het!!!!! (Zelf nu bijna 8 maanden gestopt :D)

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

*schop onder kont geeft* Helpt het misschien om iets anders te gaan doen als je trek krijgt in een sigaret? Denk aan wandelen of hardlopen,glas water drinken,lolly in je mond of een ander zuigsnoepje?

5. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Door die app, door dit topic te openen en door er steeds over te blijven praten blijft het in je systeem. Ga wat doen, iets wat je gedachten volledig weg haalt van een k-stokje. Want dat zijn het!

6. Onje

Onje Niet meer actief

Van mij wordt je echt niet vrolijker, ik ben 4 jaar gestopt geweest en 2 weken terug weer begonnen och wat baal ik verschrikkelijk van mijzelf bah !

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    3 jaar geleden ben ik op oudjaarsdag om 23:59 gestopt met roken! En still going strong!

Je kan het maar blijf er niet over praten. Focus je op andere dingen! Zet hem op! Ik wens je een rookvrij 2014 toe! X

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Zet m op!! Niet aan toegeven. Morgen is mijn laatste dag, 2 januari ben ik gestopt. Succes!!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ben trots op jezelf bij iedere dag die je goed door komt!
    Koop iedere 4weken iets leuks voor jezelf omdat je zoveel geld gespaard hebt door te stoppen.

Succes meid!
    Ik ben bijna 2jaar gestopt en zelfs nadat ik 3maanden gestopt was wist ik niet of ik het vol zou houden.
    Nu denk ik er geen seconde meer aan en spijt heb ik totaal niet!!
    Succes!!

10. Nati

Nati Niet meer actief

Kom op, je kunt het!!

Ik ben 7 jaar geleden gestopt, ging zeker niet zonder slag of stoot, maar nu zooooo blij dat ik af ben van de ellendige peuken, de stank, de kortademigheid, het hoesten en (bovenal) de verslaving en de gedachten, die alleen maar om die stomme (en veels te dure) peuken draaien!
    Maar bovenal heb ik een enorme stok achter de deur, omdat mijn moeder in 2008 overleden is aan longkanker en mijn vader net zijn tweede chemo tegen longkanker in een ver stadium (vrij uitzichtloos dus) gekregen heeft. Mijn moeder was 57, mijn vader is net 65. Geloof me, die ellende wil je niet en dat wil je ook je kinderen niet aan doen!!
    (En ja, ik weet ook wel dat niet elke roker longkanker krijgt, maar inmiddels is wel voldoende bewezen dat roken niet bepaald gezond is, dus die discussie wil ik nu niet losbreken.)

Heel veel succes met stoppen met roken, is het beste dat je kunt doen voor jezelf en je kinderen!

Deel Deze Pagina