https://www.ad.nl/binnenland/politie-vroeg-kabinet-ook-kindervuurwerk-dit-jaar-te-verbieden~ab8dda6b/ Waarom hebben ze niet gewoon een straatverbod ingesteld van 31 december 7.00 uur tot 1 jan 7.00 uur. Dan was het voor de politie nog veel makkelijker geweest
Sarcastisch he? ik vind het nl vreselijk overdreven om sterretjes te willen verbieden om het de politie makkelijker te maken
Nou ja. Vanuit het oogpunt hoe te handhaven snap ik dit standpunt van politie wel. Want wie krijgt er weer de zwemster Piet als mensen zich niet aan het verbod houden en er toch veel ongelukken gebeuren... kan je nu al uitrekenen. Dus ik vind het op zich wel goed dat ze dit aangeven om zo ook ketenende voren te brengen dat handhaven lastig is.
Lijkt mij ook een beetje overdreven. Alsof de politie het verschil niet kan horen tussen een 1000 knaller en een knalerwtje.
Wat een onzin Alleen maar omdat ik een andere mening heb ben ik aan het trollen Dus moet ik overal mee eens zijn? Ik denk gewoon over veel anders Mag toch?
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die een andere mening hebben maar dit niet uiten omdat ze dat niet durven ofzo ik ben een open boek en geef daarom gewoon mijn mening
kijk na de griep die krijgt iedereen ook als je wel een spuit hebt gehad. Anders was er ook geen griep meer Weten jullie ook dat je van vaccinaties andere problemen krijgt? En dat er heel veel verdoezeld word
Niks toeval aan. De meeste die ik ken die hem nemen krijgen geen griep. Kijk als je al wat onder de leden hebt terwijl je hem neemt. Ja dan is de kans groter dat je wel griep krijgt. Maar dan vaak nog in een veeeel mildere vorm dan als je hem niet zou nemen.
Dan heb jij blijkbaar een hele andere ervaring en waar ik vreselijke moeite mee heb is dat in vaccinaties van alles en nog wat in zit en dat je hier behoorlijk ziek van kan worden ook op langere termijn
Er bestaan geen vaccinaties tegen virussen. En dat is een mening.... Mij kan je opvegen nu.... En dan verbaasd zijn als mensen denken dat je trollt.