Ze doen doen dit onderzoek elk jaar en de trend zet zich gewoon voort. Hier vind je de verantwoording van het onderzoek uit januari, inclusief leeftijd. https://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-organisatie/kennispartners/i-o-research/omslag-in-denken-over-vuurwerk-dan-maar-verbieden.12107650.lynkx En als ditzelfde bureau onderzoek doet naar de lagere vaccinatie bereidheid onder mensen, geloof je de resultaten dan wel?
Ik snap ineens de burgerlijke ongehoorzaamheid van @GossipGirlxoxo beter. Wordt erg rebels van de scholensluiting. Zou er bijna vuurwerk voor gaan afsteken.
Dat is een dubbele e. Het is niet persé door degene die de regels bepalen, dat de regels nodig zijn e .
Nee, alle onderzoeken die gedaan zijn onder paar honderd man en dan doen alsof zij staan voor de meerderheid van de bevolking, slaan nergens op.
Je kan met duizend mensen een vrij representatief onderzoek doen, met een kleine foutmarge en hoge betrouwbaarheid.
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben altijd het braafste meisje van de klas, heb me altijd netjes voor alle regels ingezet, maar nu knapte er echt iets. Ik appte een vriendin dat ik wou gaan demonstreren.... ze appte terug “Jij en demonstreren? Dan hou ik mijn hart vast voor wat de rest van Nederland gaat doen”
Dit klinkt misschien extreem... maar ik stort gewoon in nu. Opgesloten met een overspannen man, die zijn inkomen ziet teruglopen en een arbeidsongeschiktheidsverzekering niet kan betalen. De fulltime zorg voor een ernstig verstandelijk beperkt kind en een vrouw met NAH die niet meer kan praten en elke dag hulp nodig heeft. En ik heb gewoon nog een baan die ik geacht word uit te voeren. Ik zie niet meer hoe dit nog kan, op deze manier.
Och meid toch. Als eerste een dikke knuffel voor jullie allemaal! Blijft de opvang van je kind niet open? Is toch een noodsituatie lijkt me. En kan je werkgever iets betekenen? Misschien anders via de bedrijfsarts?
Digiknuffel... ik voel zo met je mee...❤️ Even lekker boos worden en schreeuwen, stukje wandelen buiten... bij mij hielp het wel een beetje. En je kan altijd hier met ons praten he!
Schreeuwen en wandelen? Dat gaat helaas niet. Mijn man is nu zijn moeder eten geven en helpen met schoonmaken en ik ben alleen thuis met een verstandelijk beperkt kind dat zojuist ontdekt heeft dat het de gaspitten kan opendraaien
Ja precies de bedrijfsarts, je bent gewoon ook overspannen aan het raken anders. Mijn werkgever heeft helemaal niet moeilijk gedaan in de vorige lockdown over gemiste uren, maar ik ben zelf gewoon zo dat ik mijn werk graag goed wil doen en niet half. Ik ben zelf mijn ergste vijand hierin. Dus ik ga morgen ook mijn leidinggevende bellen even hoe we het aanpakken
Nou eerlijk, dat ging dus ook al gewoon door mijn hoofd en ik denk dat ik vrij braaf ben met regels. Maar ben er meer dan zat van.
Ik vind het helemaal niet extreem klinken hoor, je krijgt aardig wat op je bordje zo te lezen, vind het heel normaal dat je het even niet meer ziet zitten allemaal. Veel sterkte in elk geval.
@Maslov dat vind ik echt niet extreem klinken. Nou ja, wel extreem zwaar. Heb met je te doen. Dikke knuffel!