@Maslov wat ontzettend naar voor je. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dan dat ik je heel veel sterkte wil wensen. Wat heb jij het verschrikkelijk moeilijk. Verder dan dit kom ik niet omdat woorden tekort schieten maar wilde niet wegklikken zonder reactie achter te laten ❤️
Bedankt voor de reacties. We komen er wel doorheen! Uiteindelijk val je toch niet uit elkaar ofzo, het is alleen buitengewoon ongemakkelijk. En als het niet gaat, meld ik me ziek.
Holy shit, wat heb jij een hoop op je bordje...Als ik je verhaal zo lees dan denk ik: er moet toch noodopvang te regelen zijn voor je kind? Heb je al contact gehad met je huisarts? Hier moet iets op te verzinnen zijn. Vraag om hulp, het is er vast! Knuffel voor jou ♥
Ik kreeg net een belletje dat de opvang voor onze zoon doorgaat!! Omdat het een medisch KDV is. Omg zo'n opluchting. Voor hem ook zoveel fijner als zijn therapie en trainingen doorgaan. En ik kan gewoon mijn contracturen werken. Pfew. Sorry voor de initiële paniek.
Het is ook een pittige situatie en daar mag je serieus om vloeken. Top en ook maar logisch in mijn ogen.
@Mila1988 Ik heb vorige week de moeite genomen om het 30 minuten durende filmpje te kijken dat je mij aanraadde. Ik heb daar ook uitgebreid inhoudelijk gereageerd. Heb jij inmiddels tijd gehad mijn reactie te lezen en daar een antwoord op de bedenken?
Nou mijn zoon stond vanochtend om 7.45 bij de aldi voor de deur samen met zijn vriendje en ze hebben samen voor 100 euro aan vuurwerk gekocht en blij dat ze ermee zijn. Nou ja dit mag en ze zijn zo enthousiast.
Ik heb een deel van het topic gelezen. Je kunt hier over nog weken lang door discussiëren.. Wat denk ik belangrijk is om te doen wat goed voelt. Niet klakkeloos je aan alle wetten houden omdat het nou eenmaal de wet is. Maar na denken wat belangrijk is en veilig. Ik stop niet alleen voor rood omdat de wet dat zegt maar omdat dit ook veilig is. Maar Ik stop dus niet voor rood als ik om 2u s nachts een lege straat oversteek, lopend of fietsend. Puur omdat dit de wet is.. Er is ook nog zoiets als zelf nadenken. Dus blijf dat allemaal vooral doen dan komt het allemaal goed
Natuurlijk niet. Het is de kunst om niet (of heel selectief) te reageren wanneer je onzin onderuit gehaald wordt. Daarna moet je ook net lang genoeg weg blijven zodat men jou e/o wat je gezegd hebt vergeet, en dan daarna knal je gewoon weer onzin neer. Zo draait deze en andere topics al een jaar in rondjes. Zodra het heet onder de voeten wordt stopt men gewoon met reageren.
Ben blij dat de seh’s het op gebied van vuurwerkletsels rustiger hadden dit jaar, het is ze van harte gegund: https://nos.nl/liveblog/2362696-minder-mensen-met-vuurwerkletsel-op-eerste-hulp-politie-in-leeuwarden-bekogeld.html
En dat terwijl meerderen hier riepen dat mensen met vuurwerkletsel niet op de SEH kwamen... Fijn dat het effect had! Hier was het ook echt heel rustig
Je reactie is niet gek of raar, je hebt zoveel op je bordje dat je nu ook echt terecht opgelucht mag zijn. Voor je kindje is het ook gewoon fijn als er regelmaat in zit.
Volgens mijn familieleden en vriendinnen uit NL ook niet (al zal dat ook wel plaatsafhankelijk zijn). Jammer toch dat mensen willens en wetens de regels aan hun laars lappen. Las net nog dat iemand z'n hand letterlijk verknald heeft...