39 jaar geleden ben ik geboren precies vandaag. En na het topic dalletje. Vandaag dan toch maar mijn verjaardag een beetje vieren. Heb er eigenlijk niet zo heel veel zin in. Nog 365 dagen dan ben 40. Maar ik voel me nog niet zo oud. Zie er nog niet uit als aan de verkeerde kant van de 30.. Misschien speelt dat ook wel mee een beetje normaal kan het mij gestolen worden mijn verjaardag maar vandaag heb ik er iets wat moeite mee. Aan de ene kant leuk 39. Aan de andere kant 40 komt nu wel heel erg dicht bij. Welke plannen zal ik nog uit voeren voor dat ik 40 ben. Heb nog een wens en dat is mijn rijbewijs halen. Ooit al eens 2 keer begonnen. Lijkt me heerlijk om een rijbewijs te hebben en misschien een onafhankelijk gevoel te krijgen zonder dat ik nog iemand nodig hebt van wil je me daar of daar naar toe brengen gewoon met mijn kinderen in een auto stappen en weg kunnen rijden zonder dat ik met een andere rekening moet houden. Zal ik het gaan doen??? Maar dan eerst mijn theorie en dan praktijk. Mensen nog goede tips waar je redelijk goedkoop kunt rijden maar met kwaliteit? Waar moet je op letten zo dat je het toch af maakt?
Proficiat met je verjaardag! Als jij je rijbewijs wilt gaan halen dan moet je dat zeker gewoon doen en je door niks tegen laten houden! Als je iets wilt dan kun je dat ook, gewoon doen!
Gefeliciteerd!!! Rijbewijs, doen doen!! Ik moet hem ook nog halen hoor, 2x gestopt vanwege omstandigheden En heb er zoooo spijt van! Mijn tip: doorzetten!!! Ik heb geen geduld dus ik wil een 10 daagde circus gaan doen.. Tips met rijscholen? Waar woon je ergens?
Delft Zn tien daag.se cursus lijkt me ook wel iets maar dat lijkt me ook dat je dan in een keer eens mak geld moet betalen.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Over een half jaartje ben ik ook 39 en op een puntje na(zou nog graag een kindje er bij willen) maakt het mij geen bal uit dat ik bijna 40 ben. Zo voel ik me namelijk niet, en zo oud is het ook niet, je bent als het goed is ongeveer op de helft. Maak er een fijne en gezellige dag van, trek iets aan waar je vrolijk van wordt en eet een lekker taartje. En dat rijbewijs, zeker doen, zie het als een mooi cadeau voor jezelf waar je de rest van je leven iets aan hebt. En met jou, de kinderen ook nog eens, beter kan haast niet.
Hè getver, je doet net alsof het leven eindigt als je 40 bent.. Weet je niet 'life starts at 40?" Onzin natuurlijk maar het is maar een getal hoor. Ik ben weer zwanger geworden op mijn 40e! En je rijbewijs halen? Doen! Het geeft een ongelofelijk hoeveelheid vrijheid! Gefeliciteerd met je verjaardag en geef volgend jaar vooral gewoon een heel groot mooi feest en vier het leven!
Gefeliciteerd met je verjaardag.! En dat rijbewijs.. Doen.! Ik heb een aantal topics van je gelezen, en ik denk dat je wel een stukje vrijheid kunt gebruiken.. Volgens mij zit je al te veel opgesloten in je relatie (hoop dat je het niet vervelend vind dat ik dat zeg, maar ik herken je verhaal een beetje) Gun het jezelf om in ieder geval te kunnen gaan en staan waar een wanneer jij wilt.!
Gefeliciteerd! Rijbewijs? Doen!!! Ik zou niet weten wat ik zonder mijn rijbewijs zou moeten. (ja fietsen) Maar een rijbewijs is zo handig, nooit meer afhankelijk van het openbaar vervoer of anderen. Etc.. Rijschool zou ik niet weten want ik woon nou niet bepaald in de buurt. Maar ik zou niet voor zo´n korte cursus gaan. Je staat dan zo onder druk. En je zal net zien dat 1 van de kinderen ziek wordt o.i.d.
Ja volgens mij moet je dat in 1x betalen, misschien hebben sommige een betalingsplan? Delft.. Hmm.. M'n partner heeft toen gelest bij Martin don, maar dit zit in den haag en naaldwijk volgens mij.. En of die goedkoop is geen idee..
Met mijn 30 ste in het voor uit zich had ik er niet zo veel moeite mee nu wel iets. Misschien word het wel leuker na mijn 40 ste zou echt heel leuk zijn. Dat ik misschien idd na mijn 40 tot bloei kom. Dat zou ik echt leuk vinden. Volgend jaar word de jongste 4 gaat ze naar school. en heb ik hopelijk de peuterpubertijd een beetje achter de rug. Wel een zoon van bijna 13 die misschien nog wat heftiger gaat puberen. maar zie ook denk wel leuke kanten aan de 40. Heb echt nog wel wat wensen na de eerste helft van het leven Misschien dat ik in het komende jaar echt grote knopen gaat door hakken en misschien zelfs dingen gaat afsluiten. Misschien ga ik zelfs nog eens ( op zoek naar een andere partner ) wat de gevolgen daar van ook zouden kunnen zijn. Begin steeds meer te beseffen dat ik ondanks ik mijn vriend in mijn leven houd voor de kinderen en natuurlijk ook gedeelte lijk voor mijn zelf ik misschien toch echt eens moet kiezen voor mijn eigen geluk. En dat ik het leven dan ook als leuker kan gaan ervaren dus er ligt nog wat op mijn pad qua wensen.
Gefeliciteerd meid! En helemaal voor dat rijbewijs gaan! Je zegt het zelf al; je hebt een enorme vrijheid zodra je zelf weg kan gaan wanneer jij dat wilt! Ik weet dat gevoel nog zo goed; net je rijbewijs, je eerste kleine auto'tje en de wereld aan mijn voeten voor mijn gevoel.. O wat crosste ik wat af.. Het kost een hoop centen maar dat motiveerd je ook wel om echt je best te doen op je theorie en je lessen. Ik heb toentertijd (12jr geleden) een pakket gekocht incl 2 examens. Dat was toen voordeliger als los lessen en afrijden.
Proficiat met je 39e verjaardag! Maak je dromen waar maar het leven begint pas bij 40! Ik ben dit jaar ook 40 geworden en het hele jaar dat ik 39 was vond ik het verschrikkelijk om die 40 te naderen. Je gaat heel anders naar je leven kijken haha. Je bent in je hoofd nog zoveel jonger dan 40. Toen ik eenmaal 40 jaar was geworden had ik een fantastische dag gehad en na die dag nooit meer erg gevonden dat ik 40 was geworden. Ik wens je nog een fijn jaar toe!
Jij begrijpt mij haha word nog wat het hele jaar haha... Maar heb wel idd gezegd met mijn 40 geef ik een feestje... Vandaag een klein feestje liefst helemaal niet maar de kinderen vinden het ook erg leuk dat mama jarig is
Hartelijk Gefeliciteerd met je 39ste verjaatdag! Maak er nog een leuke en gezellige dag van, kan jou het schelen! Krijg je ook nog visite? Rijbewijs zou ik ook proberen. Ga eens op onderzoek uit naar mogelijkheden en prijzen. Misschien kun je een plan maken hoe je het kan betalen (sparen). En dan gewoon volgend jaar op je 40ste beginnen! Fijne dag nog.
Gefeliciteerd! Ik kan me er niks bij voorstellen om bijna 40 te zijn want ben pas 22 Maar mijn moeder roept ook al jaaaren dat ze zichzelf zo jong voelt. Ze is 47 Dus ik denk dat die getallen niks uitmaken en dat het erom gaat hoe je je voelt. Dus geniet lekker van je verjaardag! en succes bij je grote stap om weer te beginnen met rijles! Ik had er een vreselijke hekel aan maar ben nu super blij dat ik dat bewijsje op zak heb!
Het is toch nog gezellig geweest vanmiddag. Mijn ouders zijn geweest en mijn zusje. Mijn vriend heeft zich heel lief gedragen hij heeft mij met de visite laten praten en heeft de drankjes en zo geregeld heb natuurlijk ook mee geholpen maar werd er wat ontspannen van. Dus toch nog een redelijk leuke dag gehad. Van mijn moeder een zet borden gekregen van mijn zusje die lang verwachte strijkijzer en van mijn vader geld. En van de kinderen ook geld en daar van heb ik uit eindelijk toch nog taart gehaald en die heeft heerlijk gesmaakt zo lekker op tijd naar mijn bedje en een dvdtje kijken vriend neemt gelukkig morgen echt de kinderen over dus morgen ook een dag om even bij te tanken. Al met al was het dus toch nog een top dag. Here i come. Nog een jaartje te gaan en dan tja een vier met een nul er bij ja wel 40. Niet te geloven toch.. !