noppen en naaldhakken

Discussie in 'De lounge' gestart door Ally, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik vroeg me af of er meer mensen waren dan ik ,die ook naar deze soap keken. #-o
    Het kwam elke zondag om 10:30 op rtl 5.
    Het gaat over de voetbalwereldje en hun vrouwen en troubles.

Ally

2. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik kijk elke week naar Noppen en naaldhakken echt een super serie kijk er elke week naar uit om er naar te kijken :)

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ook! :) 1 van de weinige dingen die ik wel zo ongeveer 'volg' op tv ;)

4. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    JA ik kijk het ook elke week, vond het zo spannend met die gek, en die vrouw van bruno! En ik denk dat hyzel de club aan tanja verkocht heeft, die was onderweg terug te komen en zag er weer rijk uit ;)
    Maar ik geloof dat het vanaf deze week niet meer komt, er kwam geen voorstukje en er werd reclame gemaakt voor een travel programma?
    Vind het wel erg balen, het was net zo spannend, nu maar afwachten of het ooit nog wel terug komt? Vorige keer verdween het ook zomaar van de buis

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    JAJAJA ik kijk het ook!

6. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik hoop ook dat het terugkomt.
    Soms vindt ik de serie echt nergens op slaan ,maar soms maken ze het hel spannend,vooral nu met die open einde.

Ally

7. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    O nu heb ik wat gemist is het weer afgelopen :( balen zeg de vorige keer was het zomaar ineens van de buis zonde net nu het zo spannend en leuk was.

8. Niet meer actief

Ik vind deze serie zooooo leuk ! Gewoon weer eens even helemaal iets anders. Ook allemaal van die valse krengen hahahaha ik hoop dat ie niet weer van de buis is gehaald ...

-X-

Deel Deze Pagina