vw sharan of seat alhambra?

Discussie in 'De lounge' gestart door Diddl, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik zou voor de VW gaan,wij hebben namelijk zelf ook een volkswagen.Ding is 13 jaar oud,maar rijdt als een TREIN.

Ze zien er nagenoeg het zelfde uit,maar volgens mij is de Sharan kwalitatief een ietsje beter!

En ik vind een Multipla ook echt superlelijk :)

Nou,veel succes ermee!

2. bengel

bengel Niet meer actief

Hoi Diddl

wij hebben geen eat alhambra, maar wel een seat, en ik kan je vertellen dat deze superrrrrrrrrrr rijdt. ER zit gewoon een VW motor in, en wat iemand eerder schreef in het topic dat je vw beter verkoopt dan seat is niet waar, seat is net zo geliefd en goed als vw tegenwoordig. Er zit WEl een verschil met vw en skoda, die ook allebei dezelfde motor hebben:
    seat, vw, skoda en volvo hebben dus DEZELFDE motor 'horen bij elkaar'.....
    tevens zijn de seat onderdelen wel weer goedkoper dan de VW....

succes met het kiezen

bengel

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En een Mazda5? Ideaal met veel kinderen en zeker een goede auto!

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mitsubishi Grandis.

5. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wij hebben de VW Sharan gehad en waren er erg tevreden over. Het is de auto die we het langst gehad hebben (bijna 3 jaar, ruim 100.000 km) We hadden een 1.9 diesel, een supergoede motor voor die auto. We hebben er ook veel mee gereden in de bergen en het is een auto die heel goed op de motor remt bij afdalingen, mijn man verlangt er dan steeds weer naar terug. Wij hadden 5 stoelen, de 6e en 7e zitten en niet standaard bij maar misschien wel bij de auto die jullie op het oog hebben..
    Ik ken de Seat niet, weet dat het een soortgelijke auto is. Oorspronkelijk zijn geloof ik de Ford Galaxy, de VW Sharan en de Seat Alhambra technisch hetzelfde. De Ford is daarna iets anders doorontwikkeld, de Sharan en de Seat lijken nog steeds op elkaar.
    Geniet van het zoeken naar de meest geschikte auto, vind ik altijd heerlijk..

Deel Deze Pagina