Hi meiden, Voor de nieuwe kamer van m'n dochtertje, zoek ik een mooi Dora kleed. Wil niet zo een kleintje hebben, maar een rechthoekige, waar ze ook echt op kan zitten en met wat speelgoed op kan spelen. Ik kan het werkelijk waar nergens vinden! Die enkele die ik kan vinden zijn te klein, te dun, of bestellen vanuit het buitenland met megalange leverdatum. Heb uit nieuwsgierigheid ook op marktplaats gekeken, had niet de voorkeur ivm hygiëne bij een gebruikt vloerkleed maar ook daar kon ik niks vinden. Pff, wie o wie, heeft een leuk adresje?? Ik heb haar beloofd dat ze een dorakleed krijgt, dus een andere leuke uitzoeken is geen optie meer..oeps Alvast heel erg bedankt namens mij en mijn doragekke kleutermeisje!!
Ja ik weet dat Lidl zo nu en dan ook vloerkleden heeft van Dora. Maar nu dus niet, het gaat om deze... dora, vloerkleed folder aanbieding bij Lidl - details. Die vind ik best leuk, ook voor een heel leuk prijsje. Misschien heel hard hopen dat ie er binnenkort weer is Heb ze in d winkels verder nog niet gezien, dus had gehoopt op internet wat te kunnen vinden. Had echt wel gedacht dat er een leuke webshop zou zijn. Ga inderdaad nog maar eens langs bij kwantum en dergelijke! Dank voor het meedenken! Meer tips zijn welkom