wèèr een blaasontsteking!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ismi2006, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik lees hier veel over op deze site en al een paar berichtjes er over geplaatst. Laat je testen op streptokokken, want als je dat hebt dan moet je in het ziekenhuis bevallen. Je moet dan (hopelijk) 4 uur voor je vliezen breken een ab kuur krijgen want je kan het doorgeven aan je kindje.
    Ik heb continue een blaasontsteking door deze bacterie die maar niet wil weg gaan. Gek wordt ik er van.

2. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Heel bekent verhaal in mijn vorige zwangerschap 15x blaasontstekingen gehad en dronk ook cranberrysap en slikte pillen maar hielp blijkbaar niks. Nu 15 weken zwanger van de 2e en al 3 blaasontstekingen gehad, vindt het alleen raar dat mijn gyno het niet wil onderzoeken waarom ik er zoveel krijg in me zwangerschappen. Hij zegt dat de ene vrouw er nou eenmaal meer vatbaarder ervoor is.

Succes allemaal met jullie zwangerschappen
    Groetjes

3. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik krijg sowieso een geplande keizersnede dus ik weet niet hoe het dan zit? Maar ik leg het voor aan de gyn over 2 weken..

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Je urine was gekweekt toch? Als er een gbs ( groep B streptokok) uitkomt hoor je het vanzelf. Alleen dan is er indicatie tot preventief ab bij de bevalling.

5. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja daar krijg ik volgende week de uitslag van. Nou dan is het dus afwachten. Thanks!

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ff nog een update:

Het was gewoon de ecoli-bacterie.. Door het kuurtje ben ik er nu wel vanaf. En dan maar extra cranberry en dat soort dingen gaan nemen.. Ik weet het anders ook niet.....

7. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wilde dit ook zeggen!
    Laat je bekkenbodem eens controleren! Vaak komen blaasontstekingen tijdens een zwangerschap door een verzwakte bekkenbodem. Hierdoor plas je niet goed uit, en blijft er steeds wat urine achter. Dit is een goede bron voor bacteriën, een voilà, je hebt een ontsteking te pakken.
    Echt doen hoor!

Deel Deze Pagina