Ik heb helaas op deze testen altijd z,n licht lijntje... En zoals k vorige keer al zei over deze testen.. Mijn man had dit lijntje ook.. Dus raad ook aan gwn even een kv test te doen
Als je zwanger was had de lijn nu wel dikker moeten zijn na zoveel dagen Sommige testen reageren al op 10 HCG en iedere man/vrouw heeft standaard HCG in de urine van rond de 0,1-5,0 volgens de referentiewaarden van ons lab, dus misschien krijg je daarom wel een streepje Ook vind ik de streepjes totaal niet rose maar eerder wit/grijs Laat voor de grap je vriend eens zo'n test doen en kijken wat daar uit komt, wie weet krijgt hij ook wel zo'n streepje wat inhoud dat de test misschien wel flut is of mega gevoelig en reageert op het HCG wat van nature in je lichaam zit zonder zwangerschap
Als ik kijk naar je testjes en je temperatuur zou ik ook zeggen dat je niet zwanger bent. Bovendien, als je wel zwanger zou zijn zou het lijntje duidelijker moeten worden.. Koop even de kv 2v5 testen, die blijven namelijk echt wit als het niet raak is.. Deze vage lijntjes zijn volgens mij voorgedrukt..
Je hebt trouwens een zeer onregelmatige cyclus zie ik Je zit nu al op cyclusdag 95 en daarvoor een keer in de 70 en andere weer rond de 24, maar bent wel al vrij lang geleden gestopt met de pil (7 maanden?) ben je daarvoor al eens naar de huisarts geweest? Ik zou een doorverwijzing vragen naar de gyn zodat hij je bijv een kuurtje kan geven om je menstruatie op te wekken Met zo'n lange en onregelmatige cyclussen heb je ook vaak geen eisprong blijkt vaak
@Daantje: Mn HA weet dat al, maar mocht pas eind mei terug komen als het nog niet beter was. Ga morgen bellen dat ik volgende week al langs wil komen. Ben het namelijk meer dan zat. De reden dat ik nu test is dat ik af en toe wel wat klachten heb en vorige week een voor mij posi ovu test heb gehad. Heb volgens mij mijn ei gevoeld en heb nu steeds last van trekkende liezen, borrelende darmen, zere onderrug en vanmiddag zelfs ook even misselijk. Ik heb wel eerder vage testjes gehad van Z&K, maar omdat ik ze nog in huis heb vind ik ze zonde om ze te laten liggen. Heb overigens nooit 3 achtereenvolgende dagen vage streepjes gehad, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind. Maar goed, even afwachten dus.
Maar als jij bijv pcos hebt kan je heel vaak een positieve ovu test krijgen zonder dat je ei echt springt.
Wat een belachelijke huisarts zeg 8 maanden is wel érg lang wachten. Ik zou morgen gewoon een doorverwijzing eisen, dat lijkt me in jou geval geen overbodige luxe. En sowieso een kuurtje om je menstruatie op te wekken die als het ware de boel "reset" 1e keer toen ik stopte met de pil bleef mijn menstruatie 5 maanden weg, en nu nog geen maand omdat ik een kuurtje kreeg om de boel te resetten. Hopelijk stuurt je HA je nu door zodat alles even nagekeken word zodat je weet waar je aan toe bent. Veel succes!
Oke, morgen nog één testje met ochtendurine, is ie dan nog niet duidelijk, dan bel ik op aanraden van jullie de HA. Ik heb zelf ook wel eens gedacht PCOS te hebben. Vooral de laatste tijd. Volgens de symptomen wordt je lichaamshaar op bepaalde plaatsen ook donkerder door een teveel aan testosteron (bovenlip, armen, benen). Nou zegt mijn man wel eens voor de grap: heb je nou een snor? Vind de laatste tijd zelf dat als ik in de spiegel kijk ik inderdaad een snor zie. Ook vind ik dat sinds ik gestopt ben met de pil de haren op mn armen een stuk donkerder zijn geworden. Normaal zijn ze blond, nu best wel donker! Sinds zo'n 3 weken ben ik aan de etos zwanger worden pillen en teunisbloem olie. Hierdoor dacht ik ook vorige week een eisprong te hebben, maar ik vrees het niet. Naja, morgen meer nieuws dus!!
Etos zwanger worden heeft op sommige meiden helaas negatief effect en krijgen nog langere cyclussen ervan of dat ei opeens niet meer springt. Ik zou er toch maar mee stoppen ! De pil die zorgt ook vaak voor dat je minder haargroei hebt, minder puistjes en weet ik wat. Als je met de pil stopt gebeurt het vaak dat je wat "behaarder" raakt. Dus het hoeft niet persee op pcos te duiden. Maar met jouw cyclus is er natuurlijk wel een kans ! Goed dat je de huisarts in ieder geval weer gaat bellen.
Weet je, ik snap die huisartsen ook niet hoor... als jij toch graag doorgestuurd wilt worden, wie is hij dan om je tegen te houden en je te laten wachten? Je betaalt toch gewoon je premies elke maand? Als jij toch wilt dat je door een gyn bekeken wordt, waarom zegt hij dan nee, pas eind mei? Dat snap ik echt niet. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt in je cyclussen.
Er staat een bepaalde tijd voor om zwanger te raken en dat is geloof ik 12 maanden. Ik denk dat ik nog geluk heb met mijn HA dat ik word doorgestuurd omdat ik pas 9 maanden met de pil gestopt ben en pas 2 maanden echt voor een kindje bezig ben. Meeste HA zouden zeggen dat we nog even door moeten oefenen. Dus ja, ik ben er wel tevreden over hoor. Denk ook niet het goed is om al te vroeg naar de gyn te stappen.
@paniekertje, idd je hebt denk ik mazzel met je huisarts! Meestal verwijzen ze pas na een jaar proberen zwanger te worden, tenzij je 35 jaar of ouder bent, dan al na een half jaar. Het kan ook zo zijn dat je gyn zegt: ga maar tempen en kom over 10 maanden weer terug.....dat kan natuurlijk ook . Ik hoop voor je dat je daar duidelijkheid krijgt! En snel een zwangerschap natuurlijk!