dernet was het weer oorlog thuis schoonmama heeft de tijd genomen om tussen al haar fotos van lauren op facebook diegene te deleten waar ik bij op sta Ik zei gewoon tegen kenneth: is zoiets normaal? als ge daar al de tijd voor neemt.. het zou is ik moeten zijn die zo iet doen.. eeeeeeeeeeen het was ambras
Rare schoonmoeder. Dat je daar pist van wordt is niet meer als normaal. Spijtig dat het zo allemaal moet lopen. Ik heb gelukkig een hele goede band met mijn schoonmoeder.
Omg waar houdt die zich mee bezig seg..... Ik heb ook zo een exemplaar!!! Ik ben te min voor haar zoon. Heeft ooit een keer letterlijk gezegd dat ik "zijn status" naar beneden haal....... Ik durf haar acties ook bijna niet meer bespreken met mijn man of tis....... Hij voelt zich tussen twee vuren maar ik pik niet meer zomaar alles! Weet je wat je kan doen? Zet op fb nog wat foto's van Lauren met jou en tag haar!
ik heb die niemeer als vriend!!! Ze kon dat niet aan me als vriend hebben op fb!!! en ooh kenneth zen vader heeft ook al gezegd dat ik niet goed genoeg was ze net voor hij me op straat zette!
Ik zou weeral de valse trut zijn door een bericht te sturen dat ze geen foto's van mijn kind op fb mag posten.......
wou ik ook doen. Maar dan zegt ze iets tegen men vriend en begint die door te flippen. En denk da we daar niemeer veel door bereiken. Dien is als kind gebrainwashed... mama en papa zijn god eh!
bleh, kan het precies toch nie van me afzetten, vriend heeft echt smerige dingen eruit gesmeten toen hij zo pissig was
Hoi leen, Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een poppetje. Ik heb stil mee gelezen van vlakvoor de bevalling tot nu toe, maar er is toch iets wat ik kwijt wil. Ik zal wel veel over me heen krijgen na deze reactie, maar bedoel het absoluut niet verkeerd. Voor je bevalling was het altijd de gynaecoloog die vervelend was en ook je vader. Nu na je bevalling lees ik dat het vooral je schoonouders (en soms ook je vriend) zijn die niet veel goeds kunnen doen. Begrijp me niet verkeerd: je hebt best wat meegemaakt, je schoonouders maken het je ook absoluut niet makkelijk. Maar probeer het even van je af te zetten en te genieten van je meisje. Het zou zo zonde zijn als je straks teug kijkt op je kraam tijd en dan alleen terug denkt aan bv je schoonouders. Geniet van je gezinnetje, dat is het enige wat telt, en niet de foto's op Facebook, maar je mooie meisje!
Ik denk dat Leen vooral bang was dat er iets zou misgaan voor de geboorte zoals in de naaste familie al was gebeurd. En op het einde is het gewoon ook zo spannend en soms zwaar en soms ook emotioneel. Als het een eerste is ook nog onwennig. (Al heb ik nu al terug zenuwen voor de bevalling... mijn eerste was een gemakkelijke bevalling maar mijn tweede niet.) En wat die schoonouders betreft.... ik heb er zelf een paar die me niet aanvaarden en dat geeft echt wel verdriet, stress en een hoop boosheid en frustratie.......... Ik heb ook een man die zich tussen twee vuren voelt.....Het is ook heel intens om mama te worden.
ivm die fotos: herhaling: Ik zei gewoon tegen kenneth: is zoiets normaal? dat ze daar de tijd voor neemt is toch grappig? Ik upload gewoon alles! Ik ga echt niet beginnen zoeken en deleten Meisje heeft van 22u-3.30u geslapen.. toen hebben we ze wakker gemaakt ze moet snachts toch wel min 1 flesje hebben maar als we ze hadden laten doen sliep die nu nog mihihi zalig toch!!!
haha zo me alles in de weer geweest da we dit gewoon vergeten waren! Geen cadoke for meee Ach vandaag zijn de kakpampers voor hem!
Grrrrr mijn schoonmonster ook weer bezig zenne...... Ze weet perfect dat ik voor de bevalling nog twee keer afspreek met haar kant. Op 31 aug voor haar verjaardag en eind september (als ik me ok voel dan nog) voor een familiefeest. Meer kan ik met die kant niet meer aan. Zeker niet met de zwangerschap. Stuurt ze net een sms naar manlief of we 21 aug niet komen naar het rusthuis van zijn oma. Gaat ze de oma (gevoelige snaar bij mijn man) nu gebruiken....... Als ik niet goed genoeg ben voor haar zoon waarom doet ze dit?