ach schoonmama's sucken!!!!!!!! Hier daarnet was het ook weer prijs! Ben wel fier op men ventje... Omdat lauren zo flink slaapt liggen haar papmoment uurtjes nu iets anders.. dus toen ze hier net aankwamen had ik net gedaan met papgeven dus was ik nog bezig met ze te laten boeren (ze doet dit niet vaak maar omdat ze nu vaak 100cc drinkt hou ik ze nog even vast).. ik had nog niet gedaan en ken zen ma snokte ze al uit men armen!!! Ik kreeg het warm dus besloot me ffkes te verwijderen van de situatie.. toen ik na 10 min terug kwam was de bom al gebarsten blijkbaar... en dat waar kenneth zijn bomma bijzat! Zou nooit in me opkomen om dan ruzie te beginnen maken! Ze vond het toaal niet kunnen dat ze lauren niet zomaar mocht opnemen dit en dat.. kenneth zen pa ging naar buiten (die zag rood van woede). Op dat moment begon kenneth zen bomma bijna te wenen!!!!!!! Ik hield mijn mond nog.. en toen schoot Kenneth in verdediging modus en zei hij gewoon dat WIJ!! er ons nog niet goed mee voelde, dat ik het ook moeilijk heb met het feit dat mijn eigen mama ze niet meer kan pakken en dat ik de eerste dagen haar niet kon pakken en dat iedereen ze maar vast had! Ze bleven maar discussieren waarop ik gewoon zei: kijk wij zijn haar ouders, wij willen dit nog niet, ge kunt hier ruzie over blijven maken maar uiteindelijk veranderen we toch niet van standpunt! & Ze bleven natuurlijk geven waarop Kenneth zijn papa terug binnenkwam en die begon de frigo te maken (we hadden gisteren avond kortsluiting en mijn vriend kent daar nix van)... blijkbaar zat de kortsluiting in de bureau en hij ging na daar samen met Kenneth.. toen hoorde ik: jah leentje wilt da gewoon niet dit en da en kenneth zei nee WIJ willen dit niet... kenneth zen mama ma zagen tegen mij dat ze met de bevalling van kenneth 10 dagen nix kon en da iedereen kenneth mocht pakken van haar waarop ik zei: goed voor u da gij daar goed mee om kan ik wil het gewoon niet. Teon zei ze tegen kenneth: als ik haar toch niet mag pakken ws ik beter thuisgebleven, ik ben wel haar meter eh! Toen zei kenneth: ge moet de mening van de ouders respecteren & toen gingen ze naar huis! Vond het wel erg voor de bomma... MAAR RAADT IS WIE HAAR NAVELSTOMPJE DAARNET VERLOREN IS?!
FF gokken.....Lauren!!!!!! En amaai ze drinkt wel heel flink! Ik denk niet dat ons Maya haar flesjes ooit leeg waren. Wel toen ze peuter was en aardbeienmelk kreeg....... Ja mijn man doet alsof de sms niet bestaat voor de moment en is lief dus ik zeg er voor de eerste keer niets van en wacht eens af hoe hij dat gaat aanpakken als ik dat een keertje negeer........ Hij weet heel goed dat ik extra afspreken niet meer zie zitten. Ja ze komt enkel dus om haar te pakken? Gewoon bewonderen is niet goed genoeg ofzo? Heb mijn man al verwittigd dat prinsesje bij mij blijft liggen en dat ze eraf blijven! Hij denkt er anders over maar ik beval wel!
ja kenneth is geen stompje verloren xD True, this wij die een bevalling moeten doorstaan!! ik heb weer iet dom gedaan, den hond gehoffen, lig al bijna een uur te rollen van de pijn! Vroedvrouw gebeld, moet voltaren smeren en Ibuprofen nemen.. tuurlijk hebben we geen een van de 2 in huis!!!! Vriend is na apotheek van wacht ant ketsen!! >< ><
Ai..... Ik heb geen ks ooit gehad dus geen idee wat het is maar klinkt pijnlijk....... Hihi als Kenneth zijn "stompje" zou verloren zijn hebde een probleempje.... xD
dan kwam er zeker nooit een 2de Amai Lauren = kakmadam. Eerst doet ze bekan ne hele dag gene kaka en nu al 3 x op een uur! Ik weet echt nie wa er in da water van den aldi zit ma eten en kakken da kan ze nu wel goe
Hihi!! Moet ik onthouden dat dat water goed is! Ons Maya had daar veel last van dat ze niet kon!!!!!!! Ja idd geen tweede dan en geen plezier ook niet xD
menne kop sta nog nie na da plezier ! Ja dees is wel goe we hebben ondertussen al enkele pakken water staan >< Hmm hmm wa ik me die flessen moet gan doen weet ik nie want hier drinkt niemand water! Misschien gebruiken voor de bloemen wer te geven? ? Pff lau heeft al terug honger... en ze moet normaal pas over 2.5u terug eten!!!!
babykes van een paar weken oud kunnen nog wat baby uitslag hebben eh? Zow rode vlekjes op gezicht en hals? Das normaal eh? moet nie direct paniekeren en denken dat ze allergisch is voor de hond eh? ze niest niet abnormaal veel.. zo een 6 nieskes op ne dag.. en ze hoest soms is.. zo een 3 hoestjes op ne dag (meestal als ze wa rap eet)
Kleine baby's niezen heel veel . Dat is gewoon normaal, ze hebben nog geen andere manier van stofjes en dergelijke uit hun neus krijgen. En vlekjes en bultjes en droge huid is ook heel normaal. Bij mijn dochter hielp cetomacrogelcreme heel goed hiertegen. (te koop bij kruidvat) (de vlekjes kort na de geboorte zijn vaak van de hormonen van hun mama, dat trekt vanzelf bij, hoef je niets mee te doen) Gefeliciteerd met je dochter's geboorte
Baby's niesen ook veel i.v.m het open van hun traanbuisjes En die vlekjes zal je nog wel een tijdje zien, net zoals ze die talg "pukkeltjes" krijgen.
nu iets anders :s ik had deze mrgen gezien dat ze een velletje los had in haar neusje.. ze is ant vervellen (had dit al aan vroedvrouw gevraagd en dit is normaal).. ma als ze nu in een speciale hoek ligt (als we haar vast hebben bv) heeft ze zo een zware adem, soms komt er een piep geluidje uit haar neus :s als ze plat ligt heeft ze dit niet :s denk dat da velleke daar voor zorgt ma maak me beetje zorgen!
Die uitslag kan wat baby-acne zijn. Van dat velleke ken ik niet maar als Lauren voor de rest goed eet en slaapt zou ik me er direct geen zorgen in maken. Vragen aan de VK? Of komt Kind en Gezin nog langs?
ja kind en gezin moet nog komen maar ik weet nie wanneer :s normaal moesten die al hier geweest zijn denk ik! Maandag komt de vroedvrouw wel... Nope geen koorts, mooi 36.9... Haar mama is wel ziek sinds deze nacht! Zware buikgriep.. durf lauren zelfs niemeer te pakken!!! Ik weet nie of ik iet mis gegeten heb (al da kenneth nie ziek is..)