Wéé Wee + bevallingsverhaal.. (horror)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Oei das niet leuk! Ik heb dat twee drie weken geleden ook eens op een nacht gehad. De rest hier ook toen niet ziek geweest...... Mss van stress ofzo?

Manlief begon deze morgen dus zelf over dat smsje van zijn moeder...... Ik heb hem duidelijk gezegd dat hij alleen hij mag gaan maar ik niet mee zal gaan. En toen kwam het volgende: mijn SM is met mijn ouders gaan praten en morgen verjaardagsfeestje bij mijn vader. Heel fijn......dus ik ga daar weer te horen krijgen dat ik haar nog maar een kans moet geven..... SM zal het verhaal en de relatie die ik met haar heb wel een andere kleur gegeven hebben. Ik heb echt niet meer de energie om me te verdedigen. Wat niet wil zeggen dat ik dit pik! Ik ga "als" ze erover zouden beginnen heel duidelijk zeggen dat ik er niets meer van wil horen. Ik heb het gevoel dat ze de geboorte van mijn dochtertje ook gaan gebruiken om iets aan de relatie te veranderen.... Mij proberen te pakken wanneer ik moe en emotioneel ga zijn.......

2. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    mijn god! leuke sm!!! >< jaja die geven hun versie van de waarheid he.. meestal het tegenovergestelde van alles!!!

Idd klaar en duidelijk zegen dat het nu wel genoeg is!!!!!!!! En als ge weet da ze komen door de verpleging in het ziekenhuis een papier op u deur laten hangen: max 5 min bezoek!

3. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ja het is een exemplaar ze....... Dat ze dit gedaan heeft is omdat ze al van juni zeurt dat ze met ons en mijn ouders wil afspreken. Gezien ik bezoekjes beperk vanwege de vele ruzies en leugens in het verleden hebben wij toen gezegd dat dit geen goed idee is. Op gezamelijke feestjes hier spreekt ze amper met mijn ouders en ze keurt me oa af omdat ze gescheiden zijn. Ik zie de logica dan niet van een gezamelijk onderonsje. Wat er achter zit zie ik wel.... ze is jaloers dat we meer naar mijn kant gaan, wil denk ik de opvoeding van mijn kids naar haar hand zetten, de buitenwereld merkt dat we weinig komen dus ff verandering in brengen, ze wil denk ik meer naar hier komen en aangezien ze dit niet via mij gedaan krijgt nu via mijn ouders. Dat is nu het typerende aan haar. Wat zij wil zal ze gedaan krijgen welke weg ze dan ook voor moet gaan. En manlief....die ziet het weer niet he. Zijn reactie: ja ze zijn allemaal volwassenen dus als ze willen afspreken is dat hun zaak. Akkoord maar 1 we zullen eens zien of dit geen manipulatie is en 2 ik ben ook volwassenen en ik zeg dat het klaar is!

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Is die schoonma van u familie van mijn schoonma ofzo? Ze zijn precies dezelfde troelakes!

Ja mijn vriend houdt zich er ook liever buiten ze... toen paar dage terug heeft hij voor het eerst in mijn voordeel gesproken!!!!

En geef toe, hoe zij doet, zo volwassen is da nie!

5. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ja mss ergens verloren zussen ofzo....... Zeker niet volwassen maar ja we zitten er wel mee he.....

In ieder geval zijn we deze late namiddag naar shopping gereden en heb ik me in die twee uur niet ingehouden...hihi

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Mijne vriend ga morgen niet na zijn ouders! HOERA!! Ik vind dat madam nu moet afkomen en sorry moet zeggen!!!!!!!!!

Ooh shoppen.. pff das lang geleden hier! Maja ik ga nu nix halen in de winkel voor aan te doen want kan toch nog nie in ne medium terug :p

zou kunnen da t familie is ze want die van mij heeft zo een ruzie me haar familie (zegt genoeg) dat ze niemeer bij haar zusters komt ;) ;) ;)

Lauren (of misses potato head... we hebben haar die naam gegeven want als kenneth ze laat boeren ziede op zijne rug zo een klein kopke steken:p) vandaag

Bekijk bijlage 344670

7. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ze is echt zo schattig!!!!! Jij al beter?

Update feestje bij mijn papa en zorgmoeder: geen woord gezegd over SM!

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    check u prive berichten gij! :D

ah zoveel te beter!

voel me nog nie 100% Denk da het komt door terug gewoon te eten :s in het ziekenhuis kreeg ik normaal eten ma das toch wa aan de magere kant :D

9. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Teruggestuurd!!

Ja zou kunnen! Ziekenhuiseten is.....Bah!

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoe gaat het hier en met Lauren?

11. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    goed eh!

De vroedvrouw zegt wel elke dag dat ik meer moet buiten komen en moet gaan wandelen en naar de winkel moet maar ... da doet allemaal nog teveel pijn! Het gaat even maar na 5min begint alles pijn te doen.. ook in de auto zitten is nog een hel...

Met laurentje gaat het super goed!
    Vandaag en gisteren eet ze iets minder ma soit... ze eet nog altijd =D (zo een 70ml.. en ze zou tussen de 90-120 moeten eten)..

foto's van vandaag (samen met mijn petekindje - oudste zoon van mijn zus)

Bekijk bijlage 345570

Bekijk bijlage 345571

12. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    aja: morgen komt kind en gezin :p :p :p

13. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Prachtig! Ze ziet er goed uit. Ikzelf zou het ook rustig aan doen, je moet zelf aanvoelen wat lukt. Misschien even in de tuin zitten straks maar voor de rest rustig aan, komt allemaal wel weer in orde maar zoiets vraagt gewoon tijd.

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ben na 2 weken na een KS pas weer een rondje gaan lopen

Dat adviseren ze ook trouwens pas gaan lopen als je lichaam het aankunt en niet eerder, Het is een grote buikwond waar je van moet herstellen dus gewoon naar je eigen lichaam luisteren:)

15. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    daarnet eventjes gaan wandelen (min of 10) ging goed!

Kind en gezin is dus geweest.. ze is nix bijgekomen sinds maandag.. maja ze zei zelf ik heb een andere weegschaal! :)

Moesten ffkes de stoelgang int oog houden.. was al +24uur geleden dus kon zijn dat we van voeding moesten switchen ma mijn vriend roept net dat we een poepoe pamper hebben :D

ze heeft een navelbreukje maar dat zou normaal zijn?!?!

Horen doet ze prima! Dus ze zal moeten luisteren ;)

16. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Het is echt zo een prinsesje!!!!!!!!

Luisteren naar je eigen lichaam! Je moet niets....... Je hebt twee weken geleden een KS gehad... Wat verwachten ze dan? Dat je ff een marathon gaat lopen?

17. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    soms denk ik dat ze da verwachten ja!!!

Klaar voor naar mijn overgrootmoemoe te gaan!!
    Bekijk bijlage 346068

18. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Mijn dochter had ook navelbreukje en het is inmiddels helemaal weg, dus maak je er geen zorgen over.
    Iedereen hersteld anders, ik heb 2 weken na mijn spoedkeizersnee echt nergens meer last van gehad, ik heb toen zelfs onze auto zitten duwen toen wij vast zaten in de sneeuw haha Maar goed ik liep na 3 dagen al helemaal rond in het ziekenhuis.
    Jouw meisje is trouwens echt Super knap!

19. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Dank je wel! This een echt poppemieke me die kleedjes eh ;) Profiteer er nu nog een beetje van want als ze op de mama lijkt zal het rap gedaan zijn met die kleedjes!! (Ikzelf liep liever in een skatebroek rond vroeger (nu niemeer).. :D)

Amai al den auto zitte vut duwen in de sneeuw :D zie mezelf da nog nie direct doen!! :D Respect ;)

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Navelbreukje had mijn jongste ook, en dat is idd heel normaal en na een paar maanden helemaal weg!

Ze is zoooo mooi zeg!! Geniet lekker van je meissie!

Deel Deze Pagina