Stressmoment bij gekregen: We gaan verhuizen! De 5de? keer op 2-3jaar tijd.. mijn god.. en dat met een baby erbij bleh bleh bleeeeeeeeeeeeeeh
Hihi ineens een tof huisje zien staan? Ik ben ook verhuisd met onze oudste als baby en ging prima! Ik vond dat zelfs leuk om zo zijn kamertje helemaal in te richten. Nu wonen we in ons huis (toen app) en moeten we kamers wisselen heel binnenkort..... Ik mag er nu vier herinrichten.... Er komt wel iemand schilderen maar ja alles uit de kasten he......... Hoe was het bij grote moemoe? Ze zag er prachtig uit (alweer)! En euh..... mijn dochtertje ziet er meisjesachtig uit (wil ze zelf) maar speelt voor de rest liever met auto's en treinen.....hihi......
we hebben toch besloten om in het appartement van kenneth te trekken (zijn ouder zitten er met geld in (1/3) dus ik heb wel wa bang dat ze hun komen moeien..maar financieel zou het voor ons beter zijn.. zo kunnen we dan nog 2 jaar sparen en dan kunnen we ons droomhuis kopen zonder dat we veel moeten lenen..) ons Bomma liet ons Lauren niet meer los eh Nu mocht ze ze is ffkes pakken ma amai eer ze haar los liet..
Gert zijn ouders ook gesponsord maar ze moeien zich niet in ons huishouden. Wel weer toffe mail van zijn ma...... zal morgen pm sturen. ....
oh jee.. wat nu weer?? Is het normaal dat als ge pas ouders geworden zijt ge gewoon vergeet eten te maken voor u zelf?