Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam zeg, Lauren en wat kijkt ze al wijs uit haar oogjes
ohja: bloedsonde verwijderen: OMG ZO NE ZEER!!! voel me wel beter sinds ik die sondes en infuus kwijt ben !
ze zeiden tegen mij dat het met vliezen breken sneller moest gaan.. ze zat ook helemaal klaar want eerste uren had ze echt een teut op haar kopke... maar ze wou gewoon nog niet komen.. ze zat te goed bij mama
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lauren! Wat een prachtig mooi meisje. Hoop dat het genieten nu echt kan beginnen en je snel hersteld bent van de keizersnee.
Wow wat een verhaal!! Maar wat een ongelooflijk mooie prachtige dochter hebben jullie gekregen!! En wat een prachtige naam!!! Hoop dat het herstel wat vlotjes gaat. Moet je nu nog langer in het ziekenhuis blijven?
nog zeker tot zondag.. ze zijn net komen zeggen dat ik best wel veel bloed verloren was... ook wel normaal denk.. heb alles gevoeld dus ik bewoog wel wa tijdens die ingreep :s wa willen ze nu ook dat ik daar volledig stil ga liggen als ge het ligt uit te schreeuwen? Was wel vast gebonden ma ge beeft gelijk ne zot!! is niet erg maar moet medicatie nemen
fijn he! laat je je bloeddruk nog wel goed controleren? ik kreeg bijna HELPP na de bevalling... mijn onderdruk zakte net na de bevalling naar 65 en steeg binnen een paar uur naar 115.. mijn lichaam was volledig in de war.
Ik kom je feliciteren met de geboorte van jullie kleine meisje, maar ik lees je bevallingsverhaal maar niet aangezien er horror bij staat en ik ook bijna uitgerekend ben. Ik ben al bang voor de bevalling, vandaar
Gefeliciteerd met jullie mooie meiske! Brrr... wat een bevallingsverhaal! Hopelijk knap je snel op en mag je naar huis en gaan genietne van jullie gezinnetje! X
Proficiat. Wat e sjoen junk Vreemd dat je zo fel pijn hebt gehad. Misschien verdoof je ni zo snel. Mijn ks ging heel goed. Nix gevoeld. Ik snap het dat je niet dadelijk aan een tweede denkt. Maar misschien gaat het volgende keer veel beter. Maar je hebt het wel goed gedaan en je meisje is gezond. Dus proficiat aan het kersverse gezinnetje! Groetjes
bedankt allemaal! Ja mijn bloeddruk volgens ze goed op hoor! Temperatuur ook en ik krijg ook heel veel dingen tegen die trombofilie stoornis.. die kousen zijn verschrikkelijk.. maar die moet iedereen dragen normaal.. pff zo warm deze ochtend mochten ze 5min uit voor te douchen maar heb ze stiekem 1 uur uitgedaan!!! SEg ons meisje eh.. die slaapt heel de dag!! Die is vandaag enkel 5min wakker geweest telkens bij papke .. voor de rest nie.. is da wel normaal? :s