Mijn kindjes waren ook slaapkindjes zenne! Dus voor mij klinkt da normaal maar anders ff vragen als de verpleging komt kijken.
Dat deed T ook de eerste week, zeg 10 dagen. Heel normaal denk ik. Zij heeft ook een heftige tijd meegemaakt. Daarna......heeft T dag en nacht getobt met slapen, pas vanaf een maandje of 8 ging hij slapen jippie!!!!!!
Gefeliciteerd meid!!! En wat een mooie meid is het en wat kijkt ze al helder uit de oogjes!!!! Geniet ervan
Wat een mooi meisje zeg! Gefeliciteerd! Wat een bevalling! pffff heb je topic nog gevolgd dat je het zat was. Geniet ervan!!
thx ladies! Daarnet een inzinking gehad.. zo hard heb ik nog nooit geweent! Plots zat hier gewoon 20 man binnen! En k maar hints geven OOH IK HEB PIJN (was echt zo) geen ene die zijn gat verhof en weg ging! Ze waren nog maar net buiten en ik begon te toeten! Ze hebben me wars gehoord maar pech.. Had ook met mijn vriend afgesproken dat niet teveel mensen Lauke moesten pakken en mijn vriend gaf ze maar aan iedereen! Dien heeft ne uitbrander gekregen!!! Toen dus kei hard moeten hoesten door da wenen.. pijn amai!
ik heb net 10 min rondgewandeld in men kamer goed teken I guess.. doet wel nog allemaal wa zeer.. ma vriendin van ons die heeft 4 dagen moeten plat ligge na haar spoedkeizersnede dus ben blij
Meis ik snap je helemaal!! Ik was zelfs zo dat ik niemand de kleine gaf. De eerste paar weken is hij niet van hand tot hand gegaan, alleen mijn ouders en broer/schoonzusje hebben hem de eerste heel even vastgehouden. Ik kon dat gevoelsmatig niet. ALs jij je daar niet happy bij voelt direct zeggen. Ik had visite die zelf de kleine pakte, en die heb ik terug gefloten gezegd dat ik hem niet van hand tot hand wilde laten gaan. Viel verkeerd, maar pech hoor!! Jouw kind toch! Wat ik deed, maar dat gaat wat lastiger met buikwond en ziekenhuis, is in de bondolino draagzak. Daar sliep hij altijd direct in en zo kon visite wel kijken maar niet vasthouden haha.. En hier hadden we afgesproken niet meer dan 4 tegelijk als visite. Misschien moet je meer voor jezelf gaan opkomen. Je hebt een flinke buikwond, zit vol kraamtranen en je wil graag van je meisje genieten, elkaar leren kennen. Hoop echt dat je pijn snel minder zal worden.
Helemaal mee eens met twoboys! Ik heb dat ook niet graag dat iemand buiten mijn man en beste vriend en vriendin aan mijn kindje komt. Ik had dat bij mijn eerste twee en voel het al bij haar.....
Ook al was de bevalling geen prettige ervaring, wat een schattig kindje!! Van harte gefeliciteerd!! Succes en sterkte met je herstel en geniet van jullie kleine wondertje
Van harte gefeliciteerd! !! Ik snap dat je niet wil dat ze maar van hand op hand gaat. ... nogmaals bespreken met je vriend?
Misschien nog een keer bespreken met je vriend dat je niet wil dat je kindje van hand tot hand gaat? Bij onze eerste hebben alleen mijn ouders haar vast gehad de eerste dag, en die avond had ik ook zo'n 20 man aan mijn bed staan, degene die vroegen of ze haar vast mochten houden heb ik verteld dat ze dan maar later als we thuis waren langs moesten komen. Onze tweede lag in de couveuse omdat hij een lage temp had, en glucose tekort, dus dat was heel makkelijk. Kijken mag, aanraken niet! Nu bij de derde zal het ook zo zijn: kijken mag, aanraken niet! Pas als IK dat wil en niet eerder!
mijne vriend weet het ondertussen zalle amai dien heeft het moeten horen en ja de verpleegsters gaan iets op de deur hangen van max 15min bezoek en da gaat er enkel hangen als ik weet dat er veel volk komt! Vandaag was een goeie dag tot nu toe! Toen vriend hier kwam zelf kunnen douchen.. hij heeft me wel moeten helpen inzepen en afdrogen toen men eerste pamper ververst, dit ging heel vlot, vlotter dan mijn vriend maja ik heb al beetje ervaring door kindjes zus en broer maar ze had pas een nieuw pamperke onder haar begon ze weer! op haar hemdje.. nieuw dingen aan.. begon ze over te geven weeer nieuw dingen aan da ws wel een bevalling! Toen met haar op de gang gaan wandelen en met haar recht gezeten in stoel (met zo ne worst) zalig gewoon! en dit is lauke vandaag Bekijk bijlage 343012 (this warm op de kamer dus kruippakje overaan doen hoeft niet direct)