Echt prachtige dochter! Mijn dochtertje was ook niet zo beste eter als baby....... Beetje zoeken in het begin en door de slijmpjes.
Morgen krijgt ze groot onderzoek van kinderats als ze niet begint te eten :'( :'( Ze slaapt ook constant.. als ze wakker is bellen we drek voor pap ma na 5min dut ze weer!!!!! Heb net zelfs een uurtje en half bijgeslapen ZALIG!!!!! vriend had een surprise: geen bezoek namiddag Hij voor lauren gezorgd! Maar ben blij dat ik zo weer is een pamperke kan aandoen! Stom dat ik haar zelf nog niet uit dien bak kan heffen... durf het totaal niet.. is ook te hoog voor mij.. en forceer liever nix... maar eenmaal ze op de verzorgtafel ligt kan mama alles haar pakken enzo!!!
Welk onderzoek gaan ze doen? Zo ff geen bezoek is fijn he! Kunde idd wat bijslapen en wat wennen aan haar! Ik wil ook niet meteen na mijn bevalling bezoek. Ik ga daar met de directe familie wel afspraken rond maken. Mijn mama en schoonouders (helaas geen goede band mee) staan er altijd heel rap en dan pak pak.... Niets van deze keer. Ik begrijp dat ze willen komen maar ik heb afstand en ruimte nodig en ik wil ze eigenlijk niet afgeven aan hen. Zelfs met mijn eigen mama wat moeite mee. Ze is dan zo bezitterig en ooooh en aaaaah en wat zie je er moe uit.... Ik kon Maya de eerste twee dagen ook niet eruit tillen en ik had een normale (maar heel zware) bevalling gehad. Jarne lag in de couveuse maar bij hem liep ik na paar uur weer gewoon rond alsof er niets gebeurd was.....
Checken of het een andere reden heeft dat ze niet eet... ja zalig zo geen bezoek! De nachten zijn sowieso voor mij.. al da het nog meevalt heb 5 uur geslapen ofzo ma als die ene keer beweegt en kreunt zijde toch wakker
Ken dat..... en de eerste weken/maanden sliep baby'tje bij ons op de kamer. Gaan we nu ook weer doen. Overdag wel op haar kamer in haar bedje! Maar heb tweede park gekocht voor op onze kamer. Je bent sneller wakker maar ook wakker voor het gekrijs begint! En manlief blijft ook telkens liggen ....... Nu wonen we in ons huis en ga ik haar beneden verzorgen en eten geven voor tv ff en dan terug naar boven.
Gefeliciteerd Leenken!!! Van harte, echt. En tzt maar eens de gang van zaken bespreken met de artsen. Later.
Wat fijn! Misschien was ze gewoon misselijk van het vruchtwater dat had fientje ook. Hebben ze haar buikje nog leeggezogen? Dat hebben ze toen buj fien wel gedaan, haar buikje zat vol met vruchtwater en daar moest ze van spugen. Ze hweft zelfs de eerste avond een beetje zuurstof gekregen omdat ze zich aan het cerslikken was.
da weet ik nie heb da allemaal niet gezien eh da was ne second laten zien en ze namen haar de operatiekamer uit !!! mijn vriend weet het ook niet.. die was beetje me ander dingen bezig alle ja dien was ant janken
Wat is ze mooi Leenken!! Prachtig meiske! Goed dat je nu je rust wat meer durft te pakken mbt bezoek!! Heb je nodig hoor om te herstellen.. T, heeft bij mij de eerste week overgegeven en was echt misselijk van het vruchtwater ook. Dronk sowieso weinig de eerste paar dagen, en wat hij dronk kwam weer terug. Hij was ook erg afgevallen, net op de zoveel procent grens, toen hij opeens begon aan te komen gelukkig. Heel fijn om te horen dat ze nu wat gedronken heeft.
MIJN GOD IK BEN BOOS normaal ist papke tijdom 2uur snachts.. om half 3 schoot ik wakker.. en ik dacht hmm, zouden die pap gegeven hebben zelf? Dus ik op haar papieren zien.. nix ingevuld.. ik huh??!! Dus ik bellen.. HALF UUR LATER kwam ze vragen of lau pap meost hebben.. EUH JA?! Die maken ne mens nie wakker? Moet ik mijn alarm hier laten loeien ofwa? Nu is heel haar pap schema in de war, maw: papa kan minder x pap geven!!!! Aja want die bleft tot 22u int ziekenhuis zoda hij nog kon geven.. da is nu 23u geworden!! Ma goe om half 7 gade straks door heel da ziekenhuis mijn alarm horen!! als ze da willen
Hihi moet er een beetje om gniffelen, ik herken mezelf zo in jou...maar echt, een half uurtje maakt niets uit meid. En al had je nog even doorgeslapen had dat ook niet erg geweest. Dan schuift het wel op..zal je zien dat ze later op de dag dat zelf wel terug zet omdat ze eerder komt. Zal je vaker gebeuren dat ze eerder of later komen. Dutjes bijvoorbeeld die uitlopen.. Ik was ook zo strict in het begin, zette mijn wekker zelfs snachts. Weet zeker dat ik dat de volgende keer iets anders doe. Bv maar 1 keer snachts die wekker zetten Denk dat de verpleegkundigen dachten, dat jullie lekker sliepen en jullie even de rust gunden Slapen is namelijk ook erg belangrijk. Moet je gewoon es informeren wat de bedoeling is morgen. Bij mij in het ziekenhuis deden ze de controles en gingen er vanuit dat ik zelf belde als er een flesje gegeven moest worden. Maar kan me voorstellen dat het vervelend voor jou als mama is omdat ze zo slecht drinkt nog. Gaat goed komen hoor Nou nog even lekker slapen samen weltrusten en strakjes begin je gewoon opnieuw aan je schema
Of je geeft 2 keer een kwartiertje eerder de veoding, heb je tegen einde van de dag je ritme terug als je dat fijner vindt
Ik heb de kindjes nooit 's nachts wakker gemaakt voor de voeding.. Hoelaat ze dan kwamen paste ik het ritme op aan. Waarschijnlijk dacht de verpleging dat je lekker lag te slapen, en zolang jullie meiske sliep had ze nog geen honger. Al kan ik mij je zorgen wel voorstellen. Wat goed dat ze wat begint te drinken!!!
nee ze da dachten die niet!!!!!! Deze nacht deed ze kaka.. en ik kan ze nog niet heffen want haar bed staat veel tehoog.. hallo ik ben 1.54m! Die staander komt tot aan men schouders!!! dus ik vroeg om haar te ververssen die al pissig.. Volgende keer kon ik het alleen doen Goed rond half 7 mijn alarm ga af da ge het tot bij ons thuis hoort! JUST TEGOEI! ik men bed uit getaffelt en zelf proberen te verversen.. toen ik belde om te kijken of dit goed was.. this nl de eerste keer zonder kenneth dak het deed en mijn petekindje is al 11 ondertussen (en een jongen), kon ik 30min wachten tot ze kwamen!! Ze kwamen me de pap en duwde die in mijn handen.. Kon nog niet gaan zitten nix.. en mijn buik doet nog pijn eh dus gaan zitten enzo is niet evident... maja ze waren al weg! Na 10 min begin daar bijna over te geven.. ben ziek door de kinkhoesspuit.. gelukkig kwamen ze toen direct!!!!!! Meisje heeft weer 50cc op! Hoera! en bij de bloedafname voor die 11 ziektes heeft ze maar 2 sec geweend!!!! Wat een flinke meid heb ik toch Ma da neemt nie weg da zowel mama en papa boos zijn op die mensen hier!
Die zkhzen, zo herkenbaar als ik nog terug denk aan de bevalling van men jongste 9 jaar geleden kan ik ook horrorverhalen schrijven en zeker over de verpleegsters op de afdeling na de bevalling. Mag er eigenlijk niet aan denken, nu dat deze datum dichter bij komt maar het begint toch weer meer en meer in men hoofd te spelen. Ik heb toen gezegd, had dit men eerste geweest, had er nooit een 2de gekomen. Gelukkig wordt die leed allemaal snel vergeten maar toch begint de angst voor deze bevalling. Goed dat je popemieke flink begint te drinken en je mag ze s'nachts zeker laten slapen tot dat ze begint te huilen voor haar papje.