ja ik zen content! snap da wel da u andere kindjes hun routine moeten behouden!!!! Zo erg is da nie die nachten alleen Morgen namiddag ga ik zalig dutten met men hondje in men armen want die heeft zen mamabaasje gemist en da kan ik er dinsdag weer tegenaan!
Dieptepunt nr 2 die ... schoonouders kwam hier.. ze wisten: KIND WORDT NIET GEPAKT schoonpa: ma da kan toch geen kwaad hup kind uit bed. Die pakte het en die pakte het en... ik wier zot ik al duwen op da belleke, ik jaagde me zo op da men wonde gewoon zeer dee! Verpleegster kwam zien na wond ZE GINGEN ZELFS NIE VAN DE KAMER AF. Ik zen er nu zo onderdoor da er nix van bezoek meer kan komen door de dag. Ben ook massas bloed ant verliezen. bleh bleh bleh bleh IK HAAT DIE MENSEN!!!!! THIS GODVERDOMME MIJN KIND MA DA MEN VRIEND ZEN MUIL DAN OOK OPENTREKT GVD
Leennken wat vreselijk dat je schoonouders gewoon al maling hebben aan jouw wensen. Ik zou daar ook niet blij van worden. Ik kan begrijpen dat ze hun kleinkind willen vasthouden maar dan wel met toestemming van de mama en papa. Hopelijk word het bloeden snel weer minder. Want je mocht toch snel naar huis. En niet op je kop laten zitten jullie zijn de ouders van lauren en al kan wie dan ook naar jullie regels niet luisteren dan komen ze maar gewoon even niet. Sterkte meid
Eens met ladytijger! Dat ze dat dan ook nie snappen he, ik maak me gewoon ook al boos, lat staan hoe boos jij moet zijn..
wel ondertussen heb ik koorts de dokter komt sebiet GREAT. Daar gaat het plan om morgen naar huis te gaan.
Oh Leen nee toch! Ik zou ook boos zijn! Ik heb ook "ze wordt niet gepakt"-regel. Is het nu zo moeilijk voor mensen om dat te snappen? Mijn man begrijpt dat ook niet maar hij draagt en bevalt ook niet van haar! Als je het niet wil moeten ze dat accepteren! Komen bewonderen is toch meer dan genoeg! Waarom wil iedereen dat baby'tje meteen pakken....... Groot gelijk dat je hem nu ff angry aankijkt! Is de dokter al geweest? Zo een tegenslag die koorts en het bloedverlies..... Ik hoop dat je er snel doorkomt!
denk dak ondertussen hier gekend sta als het depri kieken van kamer 359. Ter is zo een ding op de kamer dat de verpleegsters alles horen... als ge snachts bv belt en ze zijn op een verloskamer kunnen ze u vragen of het is voor de pap of iets anders.. ik dernet beginnen toeten gelijk als een klein kind weer! Ze kwamen lauren zelfs in haar bed leggen :s doen ze nooit!! en ze zeiden nog tegen lauren kom slaap maar mama heeft rust nodig! nu schaam ik me nog meer. ik heb men vriend gezegd dat zijn ouders vieze scheinheilige mensen zijn. toen ik 12 weken ver was smeten ze me op straat en 1 week voor men bevalling was alles plots oke? Nee men gat ook ja, voor hem slikte ik men woorden in, maar das gedaan! HELEMAAL GEDAAN!!!!!! Nog ene keer en kenneth moet een keuze maken zij of ik.
aja dokter: This een samenloop van dingen: stress, moeilijke bevalling, dat veel bezoek,... ffkes morgen opvolgen
Lieve Leennken, Ik begrijp je helemaal!! Ook bij mij mochten mijn schoonouders de jongste niet oppakken. Mijn man stond gelukkig achter mijn gevoelens. Inmiddels hebben we al 6 maanden geen contact meer met ze dat heeft ook zo zijn redenen. En ik lees dat jouw schoonouders een reden hebben waarom ze Lauren niet mogen oppakken. Denk dat je vriend even jouw gevoelens voorop moet stellen, wat hij ervan vind mag hij zeggen tegen jou, maar laat hem jou helpen bij wat je vraagt: je kindje gaat niet de kring rond!! Jij moet nu eerst alleen en al aan je kindje en jezelf denken, alles erom heen, dat komt wel weer. Kan best zijn dat je omdat je je zo druk gemaakt hebt, koorts gekregen hebt hoor. Hoop dat je morgen gewoon naar huis kan en dat jullie samen achter jouw vraag kunnen gaan staan en niemand de kleine voorlopig vasthoud. Ik heb dat de eerste weeeeeken zo gedaan, volgens mij mochten alleen mijn ouders de eerste 3 maanden hem vast houden. Mijn broer en sz een keer bij de kraamvisite. Ik kon het niet, wilde het niet, klaar punt..mijn kind!
Ook dat nog ALs je vriend er hetzelfde over denkt als jij mbt het rond gaan van Lauren, moet hij toch wat assertiver worden. Maar jij mag het ook gewoon zeggen he. Ik zei het gewoon. Vrienden van ons kwamen op een middag toen T een paar weken oud was, en ik stond op het punt om hem lekker op bed te leggen en ze vroeg 'voordat hij gaat slapen mag ik hem dan even vasthouden'mijn antwoord: Nee ik wil niet dat hij van hand tot hand gaat. Ze schrok van mijn reactie maar accepteerde het. Mijn schoonma flikte het om toen T een maandje of wat oud was en wij daar heen moesten voor een vervelende familieaangelegenheid (even voor het beeld, onze oudste is geadopteerd en zij maakt verschil in beide kinderen...ze weet ook niet dat T is ontstaan door een donor :')), uit mijn handen te trekken, en er mee de tuin in te lopen....Nou wilde ik dus sowieso niet dat ze hem vast hield zeker niet omdat de oudste weer genegeerd werd, en zeer zeker niet dat ze met hem naar buiten ging (had net zijn jasje uit gedaan en hij was koortsig en huilerig niet fit) buiten zat derest van de hele familie.. ..in het bijzijn van de HELE familie ben ik achter haar aan gelopen de tuin in , en heb T terug gepakt uit haar handen en gezegd: ik vind het niet fijn wat je doet, geef maar terug. Weet je als iemand dat deed kwam er een soort van oer beschermingsdrang in me naar boven en hield ik als een leeuwin mijn kleine manneke bij me! Mij! Dat ging vanzelf over, werd steeds minder en kon steeds meer loslaten. Prima! Als je het op een nette manier doet kunnen ze wel zich gepasseerd voelen, maar dat is hun probleem niet het jouwe. Jij kan dat ook gewoon zeggen ook al zijn het zijn ouders meis... Dan help je je vriend want hij is blijkbaar nog niet zo assertief of hij voelt het anders dan jij.
En het mooie van al, de tante van mijn man kwam achter me aan en fluisterde in mijn oor: goed zo meisje, het is jouw kindje en dat wil je gewoon bij je dragen! (zij heeft 2 kids begin 20 jaar). Uhm..ons contact is trouwens wel over met schoonouders helaas tis niet anders, ik weiger te accepteren dat iemand verschil maakt in mijn kinderen! Man gelukkig ook!
Wa ? ge gaat toch nie mee een kind zonder jas buiten?!?! Hmm hmm ook een toffe schoonmama als ze een onderscheid maakt tussen u kindjes :s Een kindje is een kindje hoe of wat speelt toch gene rol? Snap da wel da het contact over is dan. Ik zeg het, tegen mij zeiden ze dat ik geen opvoeding gehad had terwijl ik zomaar mijn vader in huis nam na het overleiden van mama.. Zie haar hare papa nog niet opvangen!! En die is 20 jaar ouder dan mij!!! Ben meer volwassen dan da kalf!!!!! Ik heb gewoon bang da Kenneth zich tegen mij gaat keren als ik zomaar mijn gedacht in hun gezicht zeg.
Hier was het ook met de eerste hoor iemand had bv haar vast en gaf het zomaar effe door aan een ander zonder het te vragen Wij zeiden op een gegeven moment wel als er 2 of 3 mensen op kraam komen dan is het gewoon 1 persoon die het even mag vasthouden de rest heeft gewoon pech en kunnen kijken Mits wij zelf aangaven dat het mocht. Laat andere niet beslissen voor mij! Wees zelf heel duidelijk en maak afspraken met Kenneth heb ik met ML ook gedaan in begin vind je het goed eerste dagen maar de dagen erna en weken gaat het door!!
Zo herkenbaar met dat pakken en dan ff door de tuin ermee te lopen. Mijn schoonmoeder wilde dit ook doen op een feest. Ik heb toen net hetzelfde gedaan als twoboys! Ik heb ook geen goed contact met hen en het was mijn kindje. Ze zei ook tegen iedereen: kijk Gert zijn kindje...euh ons kindje???? Manlief voelt zich wat tussen twee vuren dus ik hou me vaak in maar ik laat wel voelen wat ik denk. Ik speel geen toneel!
we zijn thuis... seg euhm.. thuis hebben we andere flessen dan int ziekenhuis.. nu eet die nie veel.. ffkes tijd geven om te wennen? Heb 1 flesje gepikt uit het ziekenhuis ma gebruik da nie graag :s want dan zal ze nie wennen...
Aan de nieuwe flesjes gaat ze snel wennen. Goed dat je thuis bent maar blijf wel voldoende rust nemen, zeker na de keizersnede. Nu lekker knuffelen met je hondje en Lauren aan haar huisje laten wenen, dat kan in het begin lastig zijn omdat het andere lucht is als in het zkh. Geniet van het thuis zijn, ik zeg steeds er is geen betere plaats als thuis toch als ze je daar nu niet gaan overrompelen met bezoek. Zeker op tijd aangeven als het genoeg is geweest.
ah oke en ik heb eigenlijk bang om haar in haar bedje te leggen :s (we hebben geen wieg, in ziekenhuis had t bedje wiegformaat)... die slaapzaak daar kan ze toch makkelijk mee draaien??!!?! Inbakkeren.. daar had ik nog nooit van gehoord!
Ik weet niet wanneer die van kind en gezin voor de eerste x langs komen? Die hebben mij in de tijd dat inbakeren geleerd. Voor dat draaien, anders aan weerskanten van haar zij een opgerolde handdoek of kussen leggen ofzo. Vroeger moest ik ze op hun zij leggen maar denk dat dat veranderd is. In het begin gaat ze ook nog niet proberen te draaien, denk ik. Ik was in de week in het boekske van premaman aan het bladeren (gaan daar onze lijst leggen) en die hadden zo'n speciaal kussen waar ge het kindje tussen legt en zo kan het niet draaien. Weet niet of er in Mol nen premaman zit? Anders daar het ventje eens naar toe sturen voor info en eventueel zo'n kussen. Zal eens zien of ik online nen foto vind.