maar ze gaat haar nu toch nog niet kunnen draaien hoor don't worry ... en in een slaapzak is het al helemaal niet zo simpel, gewoon neerleggen en proberen dagelijks hetzelfde stramien/schema proberen aan te houden, komt in orde!
men nicht zei dat ik ze in haar koetsding ook kon te slapen leggen? gewoon da bovenstuk op haar bed zetten.. maar vin die onderkant nogal hard :s
oke oke ze ga dus in haar koets ding liggen... omgekeerd want die kap moffelt zo op onder de koetsmatras ligt zo een wiegendoodmatje.. die kabel ligt aan de voetjes en hangt vast aan bed rond die matras is een dekentje met een laken rond.. en dan nog ne hydrofiele doek aan de kop... leg haar derin met ne dunne slaapzak en een dun dekentje... zal wel goed zijn?
ze lag nog maar net in haar mand & ik begon al te toeten "had ik nog ma dag int ziekenhuis gebleven, dan lag ze naast me" de papa was 2 x opgestaan maar ik ben toch meegetaffelt zalle! Ma die routine thuis is veel beter, ge moet nie wachten op een verpleegster en om 8uur der al uit voor te ontbijten enzo.. snachts ging 1 x het wiegendood alarm af! Papa had het vergeten af te zetten.. lauren sliep gewoon door Heb een uur of 6 slaap gehad..vinnet voorlopig genoeg kan er weer tegen!! ziet madam ma is liggen Bekijk bijlage 343695
aja telkens ik nog ma 1 zuchtje hoorde sprong ik uit bed... als een turnster van het zweeds olymisch turnteam ... met nu de gevolgen nadien
Wat een mooi schatje! En ze ligt daar zo lekker knus! Ik leg ons komend prinsesje in een parkje op ons kamer dat we tweedehands op de kop hebben kunnen tikken! Hou het bezoek rustig he! Als het teveel is op tijd zeggen!
Wat ze tegen een zwangere zouden moeten zeggen: 1. Avent suckt. 2. Ge krijgt bij alles bavetten..ondertussen heb ik er 42!!!!!!!!! 3. Ge krijgt bij alles ne babytoiletzak..ondertussen heb ik er 6!!!!!!!!! 4. Koopt nie 4 maar 10 extra overtrekken voor het verschoonkussen. 5. Ziekenhuis en zelfstandige vroedvrouw spreken elkaar tegen.. so what to do now? 6. Vochtige doekjes..koopt da nie..gebruikt zakdoekjes van de aldi & bodylotion!!! But look who is a real princess: Bekijk bijlage 343838 toen we da kochten dachten we hoe kleeeein! nu als het tegoei ligt komt het tot haar enkels!
Bij ons was Avent kei populair bij ons kindjes en met de doekjes ook nooit problemen gehad..... mss eens ander merk proberen? Wij gebruiken dat zelfs nog voor de kindjes. Twee merken: of van pampers zelf type sensitive of van Zwitsal..... Ja dat ze elkaar tegenspreken ook gehad....gewoon je gevoel volgen! Bij alles trouwens! PS: nog een bavet of tas nodig?
jah we moeten nu al geen roodsel meer aan haar poep doen zodat we kunnen kijken hoe het met haar billetjes gesteld is... we hebben nu difrax flessen en we wisselen af met die van het ziekenhuis.. telkens 70cc binnen.. is het minimum maar ze eet! ik heb hier 3 soorten doekjes liggen.. allemaal sensitve jaaa ik ga sebiet in de fun bavetten halen ze nee nee sebiet is na de fun rijden voor wa bedblokken en kleine dinge na u bevalling ziede pas echt wa ge veel gebruikt en beter echt extra hebt liggen
Ik ga content zijn dat de schilder eindelijk komt zodat we de babymeubels kunnen zetten en ik alle vier de kamers terug kan indelen en inrichten...... Extra bedlinnen moet ik ook nog halen. Ik heb bijna nu alles gewassen: alle kleertjes al, bavetten, knuffels, doeken, speelgoed, park boven...... Enkel nog het beddegoed en de rest van de parkjes. Ik ben benieuwd of ons jongste meisje de flessen ga willen..... Wij gebruikten voor de poep ook de mustelazalf! Was ook kei goed hier!!!!