30 weken rhesusfactor

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefke84, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn bloedgroep is ab negatief. krijg dus met 30 weken een bloedtest en daarna een spuit voor antistoffen. heeft hier iemand ervaring mee? of iemand die deze spuit ook krijgt? ik bedoel: doet ie pijn? wie geeft die spuit etc?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb hem gehad bij alysia.
    DE VK heeft hem in me kont gegeven. Zelf vond ik het niet pijn doen duurde wel lang. Althans de vloeistof moest er langzaam in gespote worden anders krijg je last van stijfheid. Heb er zelf geen last van gehad lag rustig op me zij en ging goed.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb hem bij de vorige gehad en nu ook al,,,vind hem in je kont het minst pijnlijk.
    het is een wat dikkere vloeistof die ze langzaam in spuiten ik vond het persoonlijk best een vervelende prik als ik eerlijk ben..daarna nergens geen last meer van hoor!

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb deze prik ook gehad met 30 weken. In mijn bil en ik voelde er niks van, ik schrok alleen even want ze deed het nogal onverwachts. Je voelt de vloeistof wel naar binnen gaan maar dat is niet pijnlijk.

5. Stevell

Stevell Lid

11 aug 2008
    58
    0
    0
    Ik heb hem ook gehad!
    Maar dan in mijn been. Ik vond hem ook niet pijnlijk, duurde inderdaad wel even. (leek)
    Bij mij heeft de verloskundige hem gewoon gezet.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok bedankt! gelukkig maar dat ie niet zon pijn doet. ben niet echt bang van spuiten maar toch... maar wilde gewoon even weten wat het precies inhield.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb hem vorig jaar na mijn curretage gehad en krijg hem over 2 weken weer.
    Maar vond hem geen pijn doen!

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb hem ook gehad en het stelde eigenlijk niets voor. Ik heb hem in mijn been gehad en ik kan niet echt zeggen dat het pijn doet, het is meer even een vervelend gevoel van een paar seconden.

9. Niet meer actief

Ik heb hem 2 weken geleden gehad en het viel echt reuze mee. Ik kreeg hem net boven mn bil en het voelde even onprettig maar verder niets.

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb hem ook gehad, en kan me er niets meer van herinneren :D

(en jij ook lid van de zeldzame mensen.... ABnegatief dat zijn/hebben niet zoveel mensen)

11. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo meid,

Heb hem ook gehad en je krijgt hem meestal in je bil. Je voelt heel weinig alleen de prikje in het begin maar dat doet ook geen pijn.

12. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik krijg de prik ook.. heb het helemaal niet op prikken dus neem m'n vent maar mee kan ik z'n hand fijn knijpen. hij was de laatste keer ook mee met bloed prikken.

13. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik ben ook AB-, dus ik mag straks ook. (hiep hoi!)
    gelukkig geef ik niet veel om injecties, dus maak me er weinig zorgen om. het is voor het goede doel! vroeger toen dit er nog niet was kon het zijn dat je doodgeboren kindjes kreeg, of dat je kindje vlak na de geboorte stierf. zooo erg! doe mij dat prikje dan maar. ;)

14. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    heb hem bij stef gehad en ben nogal bang voor prikken maar kan me er niets van herinneren. Dat het zal wel meegevallen zijn hahah!
    Nu moet ik hem ook

15. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ik heb hem ook gehad bij de verloskundige. Ik heb nergens last van gehad, zelfs het inspuiten deed geen zeer.

16. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    ik heb hem van me VK in mijn been gekregen, deed niet echt pijn, maar was ook niet prettig ofzo.
    duurde zo'n 2 minuten voor de spuit helmaal leeg was want als ze het snel zou doen, bestond er een kans op stijfheid en een bultje waar ze me de prik gaf.
    Ik heb als de dood voor spuiten en injecties maar hopenlijk krijg ik hem snel weer (na de bevalling haha)

Succes

Deel Deze Pagina