Dag ladies, Ik heb sinds gister regelmatig steken in mijn schede (denk ik tenminste, het kan ook de baarmoedermond zijn want ik voel de steken best hoog) en ben nu ruim 14 wkn zwanger. Herkent iemand dit? Zou ik me ergens zorgen over moeten maken? Ik heb al besloten dat ik maandag even de VK bel als het dit weekend aanhoudt. Maar ik dacht ik vraag het hier ook alvast even .
Hoi, ik ben geen dokter, dus zou het zeker even vragen aan de verloskundige. Wil je wel vertellen dat ik dit ook heb gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Uiteindelijk bleek dit het begin van bekkeninstabiliteit. Maar goed. Dit zegt niet dat het bij jou hetzelfde is... Sterkte!
Hoort erbij hoor! Dit kan te maken hebben met je banden en je groeiende baarmoeder. Als je het niet vertrouwd moet je even bellen, maar zoek maar eens hier op het forum, zijn al veel soortgelijke topics geweest en vaak is het gewoon onschuldig. Ik voelde het met name bij 17 weken heel erg. Gemene steken van down under, maar was echt puur van de groei van de baarmoeder en de toenemende druk daarop en op de banden.
Dank voor jullie reacties meiden! Ik ga het gewoon even in de gaten houden en het sowieso tijdens de volgende controle bespreken. Afhankelijk van of het aanhoudt/erger wordt kan ik altijd nog eerder bellen.
Hier dag verder dan jou kwa zwangerschap en heb het ook heel erg. Vooral als ik in de nacht draai. Gut dan vlieg ik door t plafond haha. Maar herken het inderdad erg van de eerste zwangerschap ( al moest ik wel va mijn man horen dat had je toen ook. Is dan ook bijna 6.5 jaar gelede haha
oh heel herkenbaar heb dit ook gehad met die termijn ongeveer 3 dagen daarna werd het weer beter volgens de vk was dit bandenpijn. succes