Steken in schede (ruim 14 wkn zwanger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door manaolana, 5 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dag ladies,

Ik heb sinds gister regelmatig steken in mijn schede (denk ik tenminste, het kan ook de baarmoedermond zijn want ik voel de steken best hoog) en ben nu ruim 14 wkn zwanger.

Herkent iemand dit? Zou ik me ergens zorgen over moeten maken?

Ik heb al besloten dat ik maandag even de VK bel als het dit weekend aanhoudt. Maar ik dacht ik vraag het hier ook alvast even :).

2. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Hoi, ik ben geen dokter, dus zou het zeker even vragen aan de verloskundige.

Wil je wel vertellen dat ik dit ook heb gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Uiteindelijk bleek dit het begin van bekkeninstabiliteit. Maar goed. Dit zegt niet dat het bij jou hetzelfde is...

Sterkte!

3. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Hoort erbij hoor! Dit kan te maken hebben met je banden en je groeiende baarmoeder.
    Als je het niet vertrouwd moet je even bellen, maar zoek maar eens hier op het forum, zijn al veel soortgelijke topics geweest en vaak is het gewoon onschuldig.
    Ik voelde het met name bij 17 weken heel erg. Gemene steken van down under, maar was echt puur van de groei van de baarmoeder en de toenemende druk daarop en op de banden.

4. manaolana

Dank voor jullie reacties meiden! Ik ga het gewoon even in de gaten houden en het sowieso tijdens de volgende controle bespreken. Afhankelijk van of het aanhoudt/erger wordt kan ik altijd nog eerder bellen.

5. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Hier dag verder dan jou kwa zwangerschap en heb het ook heel erg. Vooral als ik in de nacht draai. Gut dan vlieg ik door t plafond haha.

Maar herken het inderdad erg van de eerste zwangerschap ( al moest ik wel va mijn man horen dat had je toen ook. Is dan ook bijna 6.5 jaar gelede haha

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik had het ook in mijn eerste zs vanaf een week of 6. Van die felle gemene steken

7. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    oh heel herkenbaar heb dit ook gehad met die termijn ongeveer 3 dagen daarna werd het weer beter volgens de vk was dit bandenpijn. succes

8. manaolana

Fijn om te horen dat het herkenbaar is :)!

Deel Deze Pagina